سه‌شنبه 23 می 2017 - 6:06

تجربه سبک زندگی آینده با ال‌جی

خانه هوشمند با لوازم خانگی و ربات‌های آن در اصل برای راحتی افراد طراحی شده است تا کارهای روزمره خانه را به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن انجام دهند.

تجربه سبک زندگی آینده با ال‌جی

فناوری‌ها و لوازم‌خانگی جدید تقریبا همه کارهای روزمره ما در خانه را بهبود داده و فرصت‌های جدیدی برای ما خلق کرده است. به علاوه به جای اینکه ما را با فناوری‌ها عجیب و غریب و پیچیده روبرو کند، فناوری‌های که ما به آنها عادت کردیم را پیشرفته‌تر کرده است.

امری که باعث می‌شود به راحتی با وسایل جدید خو بگیریم و به راحتی از آنها استفاده کنیم. از طرفی وسایل پیشرفته جدید کاملا با نیازهای کاربر امروزی منطبق هستند و چیز فرای آن و یا کمتر ارائه نمی‌کنند. به گونه‌ای که همه قابلیت‌های آنها نیز قابل کنترل است و با کاربران می‌توانند با توجه به سبک زندگی خود آنها را تنظیم و شخصی‌سازی کنند.

تصور جذاب یک خانه هوشمند خیلی دور از دسترس نیست و سال‌هاست علاقه‌مندان به این فناوری از فرصت‌ها و قابلیت‌های بی‌شماری که می‌توان به‌وسیله خانه هوشمند در اختیار مشتریان گذاشت صحبت می‌کنند. ولی با این وجود فناوری اینترنت اشیا و به تبع آن خانه هوشمند هنوز همه‌گیر نشده است و جایی در بازار پیدا نکرده است. ولی واقعا چه چیزی باعث این اتفاق شده و مشکل کار کجاست؟

یکی از مهم‌ترین موانع همه‌گیر نشدن این فناوری هماهنگ نبودن و اکوسیستم پیچیده این فناوری است. خانه هوشمند در اصل برای راحتی افراد طراحی شده است تا کارهای روزمره خانه را به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن انجام دهند. ولی رقابت و دلایل دیگر باعث شده تا شرکت‌ها این امکان را به حدی پیچیده طراحی کنند که مشتریان عام نتوانند به خوبی با آن ارتباط گرفته و متوجه مزایای آن بشوند.

محصولات هوشمند شرکت ال‌جی و دیگر محصولات پیشرفته خانگی این شرکت با توجه به نیاز روبه رشد کاربران به لوازم‌خانگی هوشمند توانسته‌اند به خوبی نیازهای مصرف‌کنندگان را رفع کرده و موفقیت چشمگیری به دست آورند. قابلیت تطابق‌پذیری فوق‌العاده محصولات این شرکت تبدیل به یک ویژگی خاص بین دیگر محصولات این حوزه شده است. به گونه‌ای که شرکت ال‌جی را به پیشروهای صنعت هوشمندسازی خانه تبدیل کرده است.

شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که به زودی درآینده با آن مواجه خواهیم شد مسئله کمبود زمان باشد. احتمالا با توجه به انبوه کارها و زندگی پرمشغله‌مان نه برای خود و نه برای دیگران وقت کافی نخواهیم داشت. بخاطر همین یکی از بهترین راه‌ها استقبال از سبک زندگی آینده است. سبک زندگی خاصی که ربات‌ها و لوازم‌خانگی هوشمند بار زیادی از روی دوش شما برخواهند داشت.

لوازم خانگی و ربات‌های ال‌جی کارهای روزمره و خسته‌کننده ما را با راحت‌ترین و باکیفیت‌ترین روش ممکن انجام می‌دهند و باعث می‌شوند ما به جای گذراندن وقت در آشپزخانه یا خرید در بیرون منزل و یا جاروکشی و غیر، اوقات فراغتی بی‌نظیر با خانواده داشته باشیم. و یا با دوستان و آشنایان به تفریح بپردازیم و ارتباطات خود را بیشتر و بهتر کنیم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=44
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)