دوشنبه 19 ژوئن 2017 - 3:38

پیش‌فروش سه محصول جدید ایران‌خودرو از تابستان

پیش‌فروش سه محصول جدید پژو ۲۰۰۸، تندرپلاس و دناپلاس روز اول تیرماه برای کدهای ملی زوج و سوم تیرماه برای کدهای ملی فرد انجام می‌شود.

پیش‌فروش سه محصول جدید ایران‌خودرو از تابستان

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد : پیش فروش سه خودروی جدید تولیدی این شرکت در روزهای اول و سوم تیر ماه آغاز می شود و متقاضیان برای آگاهی از اطلاعات مربوطه می توانند به سایت این گروه صنعتی مراجعه کنند.

به گزارش نگاه اقتصادی از گروه خودروسازی ایران خودرو، هاشم یکه‌زارع افزود: پیش‌فروش سه محصول جدید پژو ۲۰۰۸، تندرپلاس و دناپلاس در روز پنج شنبه اول تیرماه برای شماره کد ملی زوج و شنبه سوم تیر ماه برای شماره کد ملی فرد انجام می‌شود.

وی گفت: به ازای هر کد ملی، امکان ثبت نام یک دستگاه خودرو وجود دارد و این امکان در سامانه فروش اینترنتی ایجاد خواهد شد تا همه مشتریان از فرصت یکسان برخوردار باشند.

به گفته یکه‌زارع، پیش پرداخت برای محصول ۲۰۰۸ مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال است و نرخ سود مشارکت در این طرح ۱۵درصد و نرخ سود انصراف نیز ۱۲ درصد پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای اطلاع بیشتر ازجزییات ثبت نام می توانند به سایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود دوازدهم اردیبهشت ماه امسال تولید انبوه دو خودروی دنا پِلاس و پژو ۲۰۰۸ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در سایت مرکزی گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شد.

این قرارداد نخستین قرارداد پسابرجامی ایران با کشورهای غربی بود که منجر به تولید محصولات به روز اروپایی در ایران شد.

سرمایه‌گذاری مستقیم طرف خارجی، انتقال دانش، فناوری و صادرات ۳۰ درصد محصولات تولید این شرکت، از الزام های این قرارداد به شمار می آید.

با امضای این تفاهم نامه ها همه قطعه سازان داخلی در طراحی خودرو حضور خواهند داشت و محصولات با ۷۰ درصد ساخت داخل و با استاندارد روز جهانی تولید می شود.

۵۰ درصد تولیدات قابلیت صادرات خواهد داشت شد و نخستین تولید دو سال و نیم آینده افتتاح خواهد شد و در مدت ۱۰ سال ۵۰ درصد خودروهای تولیدی صادر و همه طراحی ها و انتقال دانش و فناوری انجام خواهد شد.

شرکت ایکاپ به تولید و مونتاژ خودروهای تولید مشترک ایران خودرو و پژو در ایران خواهد پرداخت. بر اساس توافق انجام‌شده و شرایط وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروهایی در این کارخانه تولید می‌شوند که کمتر از سه سال از طراحی و تولید آن‌ها در بازار روز جهان گذشته باشد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=442
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)