دوشنبه 19 ژوئن 2017 - 5:10

پیش‌بینی تداوم رشد قیمت طلا و سکه

کشتی‌آرای گفت: از روز شنبه با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در پیش بودن دور جدید سفرها، شاهد افزایش تقاضا برای ارز در داخل بودیم، همچنین موج جدید رشد تقاضای سکه را نیز شاهدیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور گفت: افزایش تقاضا برای سکه و ارز ناشی از در پیش بودن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و آغاز دور جدید سفرها، عامل اصلی رشد قیمت طلا و مسکوکات است.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمد کشتی‌آرای اظهار داشت: هفته گذشته به دلیل به حداقل رسیدن داد وستدها در بازار داخلی و ثبات نسبی بازار ارز، شاهد کاهش قیمت های طلا و سکه در بازار بودیم اما در مقابل قیمت جهانی طلا روندی افزایشی داشت.

به گفته وی، این روند تا چهارشنبه گذشته (بیست و چهارم خرداد) ادامه داشت، تا اینکه تحت تاثیر نشست بی نتیجه فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) قیمت اونس جهانی طلا با کاهش ۱۱ دلاری روبرو شد و به یک هزار و ۲۵۶ دلار رسید.

کشتی‌آرای ادامه داد: از روز شنبه با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در پیش بودن دور جدید سفرها، شاهد افزایش تقاضا برای ارز در داخل بودیم، همچنین موج جدید رشد تقاضای سکه را نیز شاهدیم.

وی در گفت‌وگو با ایرنا تصریح کرد: برآیند این ۲ عامل، افزایش قیمت سکه در بازار داخلی را رقم زد و به نظر می رسد با افزایش تقاضا برای سکه بهار آزادی و سایر مسکوکات، رشد قیمت ها تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=445
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)