چهارشنبه 7 فوریه 2018 - 22:26

بانک انصار تندیس زرین نوآوری محصول برتر ایرانی گرفت

بانک انصار با ارایه نرم افزار موبایلی افتتاح سپرده قرض‌الحسنه بدون حضور مشتری در شعبه، موفق به کسب تندیس زرین این جشنواره ملی شد.

در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که با حضور فعالان حوزه کسب‌وکار، بانکها و حمایت ستادعلمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف در سالن جابر ابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، بانک انصار با ارایه نرم افزار موبایلی افتتاح سپرده قرض‌الحسنه بدون حضور مشتری در شعبه، موفق به کسب تندیس زرین این جشنواره شد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در جشنواره مذکور که با مشارکت بانک‌های کشور ،سازمان ها و شرکت ها در رقابتی تنگاتنگ برگزار می شود، بیش از ۱۶۰ محصول و ایده نوآورانه از سوی شرکت ها ارایه شد که تنها تعداد ۱۵ محصول برگزیده شدند و به آنان جوایز اهداء شد.

براساس این گزارش، این جشنواره گونه‌ای کلینیک نوآوری محصول براساس یک نظام پیشرفته و کاربردی ارزیابی و عارضه‌یابی فرآیندهای نوآوری محصول سازمانی به شمارمی‌آید که درآن، ضمن بررسی بلوغ فرآیندهای نوآوری به بررسی خروجی‌های مدل نوآوری در قالب محصولات نوآورانه و جدید سازمان پرداخته و با مقایسه شرایط موجود و شرایط ایده‌آل و تحلیل شکاف موجود، به ارائه پیشنهادها، بهبود فرآیند نوآوری محصول در سازمان‌ها و شرکت‌ها و بانک‌ها می‌پردازد.

گزارش اداره‌کل‌روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک انصار نیز حاکی از آن است که شرایط حضور و ارزیابی محصول، از بررسی و انتخاب محصولات برتر و نوآور توسط داوران جشنواره و مرحله تکمیل فرم خوداظهاری توسط بانک، ارزیابی حضوری توسط ارزیابان حرفه‌ای دبیرخانه و در نهایت اخذ نظرات و تصویب نتایج در کمیته علمی و شورای سیاستگذاری جشنواره انجام شد.

شایان ذکر است که بانک انصار در سال گذشته نیز با معرفی ۲ محصول طرح حاتم و نرم افزار پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی از طریق موبایل بانک در این جشنواره شرکت کرد و موفق به کسب۲ تندیس زرین آن شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4462
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)