شنبه 17 فوریه 2018 - 13:11

حضور کشنده استرالیس «ایویکو – زامیاد» در بخش ترانزیت

این کشنده در سال ۲۰۱۳ توانسته بود در رقابت مرسدس‌بنز آنتوس و مان TGX به عنوان برترین کامیون سال اروپا انتخاب شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو، صنعت و صنایع وابسته زاهدان گفت: سایپا یکی از شرکت‌های خودروساز کشور است که از دیرباز محصولاتش مورد استفاده مردم این استان قرار داشته است و خودروهای تجاری این گروه خودروساز از جمله کشنده استرالیس نقش مهمی در فعالیت‌های ترانزیت این استان دارد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از سایپانیوز، باقر کرد با بیان مطلب فوق افزود: حضور سایپا در این نمایشگاه و عرضه محصولات مختلف از جمله کوییک که تامینکننده سلیقه عموم مردم است نشان از توان بالای رقابت‌پذیری این گروه خودروساز با سایر خودرو سازان داخلی و خارجی دارد. کرد با اشاره به مبحث اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار دارد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در صنعت خودروسازی کشور مردم علاقه‌مند به خرید محصولات داخلی هستند وخودروسازان داخلی باید با ایجاد شراکت با شرکت‌های مطرح جهانی، دانش روز این صنعت را بیشتر از گذشته کسب و در جهت تولید خودروهای جدید ایمن و با کیفیت مطلوب دست به خلاقیت‌های جدید بزنند.

به گزارش نگاه اقتصادی، کشنده استرالیس ۴۴ تنی تولید مشترک زامیاد – زیرمجموعه گروه سایپا – و ایویکوی ایتالیاست که موتور یورو۵ آن ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این کشنده توانسته است به عنوان برترین کامیون سال ۲۰۱۳ اروپا انتخاب شود که با وجود رقبای قدرتمندی مثل مرسدس‌بنز آنتوس و مان TGX یک موفقیت بزرگ برای این کامیون به حساب می‌آید.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)