دوشنبه 12 فوریه 2018 - 10:29

شاتل برای نخستین‌بار در ایران خدمات همگرای ثابت و همراه ارائه می‌کند

رییس هیات مدیره و موسس گروه شاتل‌‌ از ارائه نخستین تجربه همگرایی خدمات ثابت و همراه توسط این گروه و برای نخستین بار در ایران خبر داد.

رییس هیات مدیره و موسس گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل‌‌ از ارائه نخستین تجربه همگرایی خدمات ثابت و همراه توسط این گروه و برای نخستین بار در ایران خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی شاتل موبایل، محمدحسن شانه‌ساززاده با بیان این مطلب اظهار داشت: دریافت طیف گسترده‌ای از خدمات ارتباطی ثابت، سیار و محتوایی از یک اپراتور به صورت متمرکز، صرفه‌جویی در هزینه و زمان و مدیریت اثربخش نیازمندی‌های ارتباطی و محتوایی؛ از جمله مزایای همگرایی خدمات ثابت و سیار برای کاربران خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که شاتل با توجه به ارائه عملیاتی طیف گسترده ای از خدمات اینترنت، تلفن همراه، تلفن ثابت و ویدئوی درخواستی، ظرفیت منحصربه فردی برای تحقق تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار مخابراتی را دارا است، گفت: گروه شاتل هم‌اکنون، با ارائه تجاری خدمات تلفن همراه و سیار با برند شاتل موبایل، تلفن ثابت با برند شاتل تاک، چندرسانه‌ای در قالب خدمات نماوا و خدمات دسترسی به باندپهن به تنها بازیگر چهار وجهی صنعت ICT کشور تبدیل شده است.

رییس هیات مدیره شاتل، ارایه خدمات ارتباطی تلفن ثابت و همراه، اینترنت ثابت و همراه و محتوای چند رسانه ای توسط یک اپراتور واحد، با هدف یکپارچه‌سازی فرآیند خرید، پرداخت، خدمات پس از فروش و تجربه طیف گسترده ای از محصولات مکمل را از مزایای فاز اول ارائه خدمات همگرای ثابت و سیار شاتل به عنوان راهبرد اصلی این گروه عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4628
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)