شنبه 17 فوریه 2018 - 16:54

تسهیل بازاریابی کسب‌وکارها با تعریف دامنه‌های زمانی و جغرافیایی

وزیر ICT در جریان بازدید از غرفه شرکت پردیس میزبان گفت: با تعریف دامنه‌های مثل نوروز و پارس، امکانات راحت‌تری برای بازاریابی کسب‌وکارها فراهم می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید: با تعریف دامنه‌های خاص زمانی و جغرافیایی مثل نوروز و پارس امکانات راحت‌تری برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارهای جدید و قدیم به وجود می‌آید و در واقع کار ارزشمندی به شمار می‌رود.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمدجواد آذری‌جهرمی که در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه جشنواره‌ی وب و موبایل ایران در غرفه‌ شرکت “پردیس میزبان” (کارگزار انحصاری فروش پسوند دامنه‌های nowruz و pars در ایران) حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون جایگاه این پسوند دامنه‌ها در کسب و کارهای جدید، اظهار داشت: “طبیعتا با تعریف دامنه‌های خاص و زمانی مثل نوروز و دامنه‌های جغرافیایی مثل پارس امکانات خوب و راحت‌تری برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارهای جدید و قدیم به وجود می‌آید و در واقع کار ارزشمندی به شمار می‌رود”.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4631
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)