وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میگوید: با تعریف دامنههای خاص زمانی و جغرافیایی مثل نوروز و پارس امکانات راحتتری برای تبلیغات و بازاریابی کسبوکارهای جدید و قدیم به وجود میآید و در واقع کار ارزشمندی به شمار میرود.
به گزارش نگاه اقتصادی، محمدجواد آذریجهرمی که در حاشیهی بازدید از نمایشگاه جشنوارهی وب و موبایل ایران در غرفه شرکت “پردیس میزبان” (کارگزار انحصاری فروش پسوند دامنههای nowruz و pars در ایران) حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون جایگاه این پسوند دامنهها در کسب و کارهای جدید، اظهار داشت: “طبیعتا با تعریف دامنههای خاص و زمانی مثل نوروز و دامنههای جغرافیایی مثل پارس امکانات خوب و راحتتری برای تبلیغات و بازاریابی کسبوکارهای جدید و قدیم به وجود میآید و در واقع کار ارزشمندی به شمار میرود”.