یکشنبه 18 فوریه 2018 - 14:35

پیشرفت پست در گرو ارائه خدمات نوین است

عضو هیأت مدیره در بازدید از پست هرمزگان توسعه بازار خدمات پستی و ارائه سرویس های نوین را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت عنوان کرد.

عضو هیأت مدیره در بازدید از پست هرمزگان توسعه بازار خدمات پستی و ارائه سرویس های نوین را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت عنوان کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی شرکت ملی پست، علیرضا زرگوش، عضو هیأت مدیره که به همراه کاظم میرزایی، سرپرست معاونت فناوری به استان هرمزگان سفر کرده ضمن بازدید از این اداره کل، در جلسه شورای اداری طی سخنانی با تأکید بر این موضوع افزود: روزمرگی و بی تفاوتی مطمئناً راه به جایی نخواهد برد و باید خیلی سریع از این شرایط خارج و با ایجاد زیرساخت های فناوری، خدمات نوین و همسو با نیازهای جامعه را ارائه دهیم.

وی ضمن تأکید بر همکاری با بخش خصوصی اظهار داشت: شرکت ملی پست در شرایط یکسان و برد برد با بخش خصوصی همکاری کرده و زمینه ارائه خدمات مورد نیاز جامعه را از سوی هر دو بخش فراهم خواهد کرد.

زرگوش دستیابی به بازارهای جدید پستی با استفاده از دانش روز بازاریابی را دیگر الزام شبکه پستی خواند و گفت: مطمئناً تجهیز به دانش روز و تخصصی شدن بازاریابی می تواند دریچه نوینی در جهت جذب بازارهای پستی به روی شرکت ملی پست بگشاید و این امر تنها از طریق آموزش امکان پذیر است.

عضو هیأت مدیره روش های سنتی را منسوخ دانست و گفت: دنیا به سرعت در حال تغیییر است و ما نیز باید همگام با این تغییرات خود را با روش نوین و دانش تخصصی به روز کرده و در ارائه سرویس های جدید فناوری را مدنظر قرار دهیم .

زرگوش بخش عمده ترافیک شبکه پستی کشور را در سرویس تجارت الکترونیک دانست و گفت: باید فعالیت بیشتری در زمینه بازاریابی و جلب اعتماد شرکت ها و سازمان ها صورت پذیرد .

وی دو پروژه سیماک و جی نف را از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی دانست که پست استان های می بایست با هماهنگی دیگر دستگاه های اجرایی هر چه سریع تر آنها را به مرحله اجرا درآورده و سرویس های مرتبط با این پروژه ها را در اختیار مردم قرار دهند.

عضو هیأت مدیره با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و ترافیک پرحجمی که در واحدهای قبول ایجاد می شود گفت: در این روزها شبکه پستی با افزایش چشمگیر ترافیک مواجه است از همین رو باید ضمن توجه بیشتر، خدمات با کیفیت و مناسبی را ارائه دهیم.

* ادب و آراستگی ظاهری نامه‌رسانان؛ عامل جذب مشتری

عضو هیأت مدیره در دیدار با موزعین پست هرمزگان آراستگی ظاهری نامه رسان ها و زینت ادب را مهم ترین عامل جذب مشتری برشمرد.

وی با اشاره به تلاش مسئولان برای افزایش درآمد و بهبود شرایط رفاهی کارکنان گفت: همه تلاش مسئولان بر این است تا شرایط رفاهی بهتری برای کارکنان فراهم شود اما این مهم با همکاری کارکنان و بهبود کیفیت کارها میسر خواهد شد.

وی امانتداری نامه رسان ها و صداقت آنان در کار را بارزترین خصوصیت این همکاران دانست که در جذب مشتری و احساس اعتماد آنان به شبکه پستی بسیار اثرگذار است.

عضو هیأت مدیره با تقدیر از زحمات همه پرسنل به ویژه بخش توزیع، از آنان به عنوان نماد و شاخص اصلی شرکت ملی پست یاد کرد که بر همین اساس باید با بهترین پوشش و آراسته به ادب به درب منازل مراجعه کنند.

زرگوش احتساب شغل نامه رسانی در زمره مشاغل زیان آور را منوط به قبول موضوع از سوی سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهار امیدواری نمود: پس از این اتفاق نمایندگان مجلس نیز آن را مصوب کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4637
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)