دوشنبه 26 فوریه 2018 - 12:02

زمستانی بی‌دردسر با لباسشویی TWINWash ال‌جی

TWINWash لباسشویی خاصی است که در دو محفظه جداگانه انواع لباس‌های شما را به صورت همزمان می‌شوید.

در فصل زمستان و با این بارش‌های پراکنده، فقط کافی است کمی در خیابان‌ها قدم بزنید تا گلی شوید. از پاشیده شدن آب توسط ماشین‌ها گرفته تا پا گذاشتن در یک چاله آب همه خطرات جدی برای تمیزی لباس شما به حساب می‌آیند. از طرفی به صورت معمول در این فصل چند لایه لباس می‌‌پوشیم تا خود را در مقابل این سرمای جان‌سوز حفظ کنیم. همه این موارد باعث می‌شوند تا نقش لباسشویی در خانه بسیار مهم‌تر از قبل شده و کارایی آن بیشتر به چشم بیاید.

به گزارش نگاه اقتصادی، یکی از مشکلات مهمی که در این میان وجود دارد، شستن انواع لباس‌ها با یکدیگر است. همه لباس‌هایی که در طول روز می‌پوشیم بافتنی و یا از یک جنس خاص نیستند و هرکدام باید در یک شرایط خاص شسته بشوند. از طرفی مگر چقدر وقت و حوصله داریم که برای هر سری از لباس‌ها ماشین لباسشویی را تنظیم کرده و به صورت جداگانه آنها را بشوییم. این مسئله به خصوص وقتی پای یک خانواده در میان باشد بسیار بغرنج شده و این فرآیند ساده را تبدیل به کاری بسیار وقت‌گیر و روی اعصاب می‌کند.

با این حال جای نگرانی نیست؛ چرا که شرکت ال‌جی توانسته برای همه این مشکلات یک راه‌حل بسیار نوآورانه و البته پیشرفته عرضه کند. راه‌حلی که در قالب ماشین لباسشویی TWINWash در اختیار شما قرار می‌گیرد. لباسشویی خاصی که در دو محفظه جداگانه انواع لباس‌های شما را به صورت همزمان می‌شوید.

این لباسشویی که به تازگی وارد بازار ایران شده است می‌تواند در دو محفظه جدا دو سری مختلف لباس را به صورت جداگانه شسته و در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی کند. ماشین لباسشویی .۵۱۲ کیلوگرمی TWINWash ال‌جی از لحاظ زیبایی شبیه ماشین لباسشویی فوق پیشرفته LG SIGNATURE است. در حالی که ماشین لباسشویی اصلی حجم زیادی از لباس‌ها را در خود جای می‌دهد، قسمت Mini Wash می‌تواند همزمان شستشوی متفاوت و با حجم کمتری را انجام دهد. به دلیل طراحی ارگونومیک ماشین لباسشویی TWINWash استفاده ازآن بسیار ساده تر شده است، همچنین پنل LED تمام لمسی آن، لذت استفاده از آن را دوچندان می کند.

فناوری ™SmartThinQ به شما اجازه می‌دهد تا بوسیله تلفن هوشمند خود، در هر زمان و مکانی بتوانید شستشوی لباس را انجام داده و کنترل کنید. شما می‌توانید میزان مصرف برق را چک کرده و یا با دانلود کردن برنامه های جدید شستشو، لباس های گوناگون را به صورت دلخواه بشویید.

با این ماشین لباسشویی نه تنها دیگر نگران آسیب دیدن لباس‌های خود نیستید، بلکه می‌توانید هزینه‌های آب و برق خود را کاهش داده و حجم زیادی از لباس‌های متنوع را به صورت همزمان و با رعایت تمام نکات حفاظت از لباس بشویید.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)