سه‌شنبه 20 ژوئن 2017 - 17:00

آغاز همکاری سازمان مدیریت صنعتی با دانشگاه گلادزور ارمنستان

تفاهم‌نامه این همکاری در زمینه ارائه آموزش‌های عالی و حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی و کمی رشته‌های آموزشی در سطح بین‌المللی منعقد شده است.

آغاز همکاری سازمان مدیریت صنعتی با دانشگاه گلادزور ارمنستان

سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه گلادزور ارمنستان ۲۹ خرداد ماه تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه همکاری های آموزشی و مشاوره ای در محل ساختمان شماره ۲ سازمان منعقد کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی، این تفاهم نامه با هدف تقویت و توسعه همکاری در ارائه آموزش های عالی و حرفه ای و همچنین ارتقای سطح کیفی و کمی رشته های مختلف آموزش در سطح بین المللی، بین طرفین مذکور منعقد شد.

بنا به این گزارش، ایجاد دپارتمان مدیریت صنعتی در دانشگاه گلادزور در ایروان و ایجاد دفتر دانشگاه گلادزور در مقر سازمان مدیریت صنعتی در تهران با تعیین نماینده؛ تبادل استاد و دانشجو در سطح MBA، DBA و دکترای حرفه ای و برگزاری همایش های علمی، آموزشی و دوره های تکمیلی برای فارغ التحصیلان، از زمینه های همکاری طرفین در این تفاهم نامه است.

از دیگر زمینه های همکاری طرفین می توان به معرفی دانشجویان سازمان مدیریت صنعتی به جامعه علمی ارمنستان و اروپا؛ معرفی فعالیت های بخش مشاوره سازمان مدیریت صنعتی به صاحبان و متولیان صنایع ارمنستان و برگزاری دوره های مشترک مقطع دار و حرفه ای به زبان انگلیسی با مدرک مشترک در محل دانشگاه گلادزور در ایروان و سازمان مدیریت صنعتی در تهران اشاره کرد.

این تفاهم نامه با امضای مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس دانشگاه گلادزور ارمنستان بین طرفین مبادله شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=474
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)