دوشنبه 12 مارس 2018 - 15:58

خبرگزاری ایانا کار خود را آغاز کرد

بخش کشاورزی در حوزه حاکمیتی و مردمی از بی‌سروصداترین بخش‌های این کشور هستند و امید است ایانا صدای رسای کشاورزان باشد.

صبح امروز آیین گشایش خبرگزاری ایانا در ساختمان جهاد استقلال وزارت جهاد کشاورزی و با حضور محمدعلی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمدعلی جوادی در آیین گشایش خبرگزاری ایانا با اشاره به اینکه صراحت، شجاعت و اصالت باید سرلوحه کار خبر و رسانه باشد، گفت: هدف از راه‌اندازی این خبرگزاری این است که مسئله کشاورزی را از حاشیه به سطح جامعه بکشانیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: مسئله فرهنگ‌سازی در بخش کشاورزی باید مورد توجه این رسانه باشد.

او در این حوزه بیش از هر چیز بر مسئله حمایت از تولیدات داخلی تأکید کرد و بیان داشت: امروز به فرهنگ‌سازی در این زمینه نیازمندیم زیرا این مسئله رابطه مستقیم با مقوله امنیت غذایی دارد.

جوادی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به اینکه امروز کشاورزی در معرض هجوم شبکه‌های قدرتمند واردات قرار گرفته است، یادآور شد: ایانا به‌عنوان یک رسانه می‌تواند مردم را در حمایت از تولید داخلی یکپارچه کند.

شاهرخ رمضان‌نژاد، مدیرمسئول خبرگزاری ایانا در مراسم آیین گشایش خبرگزاری ایانا گفت: امروز باید کشاورزی را از چهاردیواری مزرعه خارج کنیم وبا توجه به شرایط جاری، آگاه‌سازی را رسالت اصلی خود در این خبرگزاری قرار دهیم.

او در ادامه افزود: این خبرگزاری در حال حاضر با چهار سرویس اصلی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی‌کشاورزی و همچنین عکس آغاز به کار کرده و بنا دارد به‌صورت عمومی‌تخصصی کار خود را ادامه و گسترش دهد.

یکی از اعضای شورای اجرایی خبرگزاری ایانا در این مراسم گفت: امیدوار هستیم این رسانه عمومی‌تخصصی در حوزه کشاورزی بتواند چهره واقعی از کشاورزی ایران و ظرفیت‌هایش را به مردم ارایه کند تا تصور مردم از کشاورزی به واقعیت موجود نزدیک شود.

او همچنین اضافه کرد: بخش کشاورزی در حوزه حاکمیتی و مردمی از بی‌سروصداترین بخش‌های این کشور هستند و امیدوارم ایانا صدای رسای کشاورزان باشد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4947
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)