سه‌شنبه 13 مارس 2018 - 19:55

تشکیل جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ملی پست

موثقی گفت: این اساسنامه محور اقدامات و فعالیت های شرکت در آینده به ویژه در زمینه ایفای وظایف حاکمیتی و ارائه خدمات پایه پستی خواهد بود.

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ملی پست روز جاری تشکیل جلسه داد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام به منظور ارایه گزارش هیات مدیره شرکت ملی پست مرتبط با صورت وضعیت طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سال منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ و عملیات متمم تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ با حضور سیروس موثقی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، اعضای هیات‌مدیره، معاونین مدیرعامل، جمعی از مدیران ستادی و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه و بازرسان قانونی شرکت برگزار شد.

موثقی با اشاره به اساسنامه شرکت ملی پست اظهار داشت: این اساسنامه محور اقدامات و فعالیت های شرکت در آینده به ویژه در زمینه ایفای وظایف حاکمیتی و ارائه خدمات پایه پستی خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام مطالعات راهبردی در شرکت ملی پست افزود: توسعه سرمایه گذاری و تحلیل مناسب اقتصادی در این خصوص می تواند اعتلای شبکه پستی کشور را به همراه داشته باشد.

در ادامه نعمتی با اشاره به اعطای پروانه به دو اپراتور بخش خصوصی در بخش پست گفت : ورود بخش خصوصی در بازار خدمات پستی باید به عنوان یک فرصت و نه تهدید تلقی شود.

معاون وزیر ICT با بیان این که پست دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی است گفت: کاهش هزینه ها، افزایش سرعت و ارائه خدمات با کیفیت، چابک سازی و ارایه راهکارهای مناسب جهت دستیابی به اهداف توسعه ای شبکه پستی در دستور کار مسئولان پست کشور قرار دارد.

وی افزود: با سیاست های اتخاذ شده در صدد هستیم خود را با شرایط رقابت پذیر آماده کنیم.

نعمتی خاطر نشان کرد:اصلاح ساختار های سازمانی و فنی و بازمهندسی تمامی فرایندها و هوشمند کردن فعالیت ها در همین راستا صورت گرفته است.

شایان ذکر است بر اساس گزارش حسابرس قانونی شرکت در مورد رسیدگی به وضعیت مالی و تغییرات وضعیت مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت ملی پست در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ و مقایسه بودجه و عملکرد آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مذکور مشتمل بر عملیات متمم تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، را از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری بخش عمومی، به نحو مطلوب نشان می دهد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5003
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)