دوشنبه 26 مارس 2018 - 0:42

رونق بازار مسکن از نیمه دوم سال گذشته

در نیمه دوم پارسال شاهد رشد مثبت هر ۴ شاخص مهم حوزه مسکن یعنی تعداد معاملات، قیمت واحد مسکونی، ارزش معاملات و تعداد پروانه‌های ساختمانی بودیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در نیمه دوم سال ۹۶ رونق به بازار مسکن بازگشت و اگر بازارهای رقیب دچار تلاطم نشود، رونق این بخش با شیب ملایم ادامه می یابد.

به گزارش نگاه اقتصادی از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حامد مظاهریان اظهار داشت: در نیمه سال ۹۶ شاهد رشد مثبت هر چهار شاخصه مهم حوزه مسکن شامل تعداد معاملات، قیمت واحد مسکونی، ارزش معاملات و تعداد پروانه های ساختمانی بودیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار مسکن پس از چند سال رکود، دوباره وارد فاز رونق شده است، پیش بینی کرد امسال قیمت مسکن در حد نرخ تورم و کمی بیش از آن افزایش یابد،

بنا بر گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مظاهریان گفت: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت و ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم‌ سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان‌های نظام مهندسی از مهم ترین برنامه های بخش ساختمان در سال ۹۷ خواهد بود.

به گفته وی، مهر ماه امسال انتخابات هیات مدیره های سازمان های نظام مهندسی ساختمان برگزار می شود که این فرصت را به مهندسان می دهد که دیدگاه ها و خواسته های خود را بیان کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5183
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)