دوشنبه 26 مارس 2018 - 20:52

دلار به مدار ۵هزار تومان درغلتید

قیمت دلار آزاد که سال نو را با روندی افزایشی در پنجم فروردین ماه آغاز کرده بود، امروز (دوشنبه) این حرکت را ادامه داد و وارد کانال ۵۰ هزار ریالی شد.

قیمت دلار آزاد که سال نو را با روندی افزایشی در پنجم فروردین ماه آغاز کرده بود، امروز (دوشنبه) این حرکت را ادامه داد و وارد کانال ۵۰ هزار ریالی شد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از ایرنا، صرافی‌های منتخب بانکی امروز هر دلار را با ۱۴۴۰ ریال افزایش نسبت به دیروز به قیمت ۴۸ هزار و ۸۹۰ ریال به خریداران عرضه می کنند و به تبع آن هر دلار در بازار آزاد با ۵۸۰ ریال رشد به ۵۰ هزار و ۴۹۰ریال رسیده است.

هر یورو نیز در بازار آزاد با رشد ۳۸۰ ریالی نسبت به دیروز به رقم ۶۱ هزار و ۷۱۰ ریال رسیده و صرافی های بانکی نیز با ۲۲۵۰ ریال افزایش قیمت، آن را به نرخ ۶۰ هزار و ۴۷۰ ریال می فروشند.

پوند انگلیس در معاملات امروز بازار ۶۸۰ ریال افزایش داشت و به ۶۹ هزار و ۴۰۰ ریال رسید؛ هر درهم امارات نیز با افزایش ۲۳۰ ریالی ۱۳ هزار و ۸۰۰ ریال معامله می شود.

در سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین نرخ فروش ارزهای عمده در صرافی های مجاز درج می شود، نرخ هر دلار ۴۸ هزار و ۷۱ ریال، یورو ۵۹ هزار و ۸۳۵ ریال و درهم امارات ۱۳ هزار و ۲۱۸ ریال است.

* افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه

به دنبال افزایش نرخ ارزهای عمده، قیمت مسکوکات و مصنوعات طلا نیز در بازار رشد کرده است؛ هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۷۳۹ هزار ریال رشد نسبت به دیروز، ۱۷ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال فروخته می شود و نرخ هر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار ریالی به ۱۶ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال رسیده است.

معامله گران امروز هر نیم سکه را با ۱۲۰ هزار ریال افزایش ۸ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال و هر ربع سکه را با ۱۱۰ هزار ریال افزایش ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال فروختند و نرخ هر سکه گرمی نیز با ۱۰ هزار ریال افزایش به سه میلیون و ۴۱۰ هزار ریال رسید.

امروز در بازارهای جهانی نرخ هر اونس طلا ۸۶ سنت رشد داشت و به یک هزار و ۳۴۸ هزار و ۹ سنت رسید اما هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ایران ۲۶ هزار و ۵۵۰ ریال گرانتر شد و به یک میلیون و ۶۲۲ هزار و ۹۸۰ ریال رسید.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5199
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)