سه‌شنبه 10 آوریل 2018 - 11:04

انتصاب مدیرعامل جدید سازمان مدیریت صنعتی

رئیس هیات عامل ایدرو در حکمی ابوالفضل کیانی بختیاری را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره سازمان مدیریت صنعتی منصوب کرد.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی ابوالفضل کیانی بختیاری را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره سازمان مدیریت صنعتی منصوب کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از ایدرونیوز، در حکم منصور معظمی به اهداف و رویکردهای چون تلاش در راستای اعتلای روز افزون برند سازمان مدیریت صنعتی، عارضه‌یابی، آسیب‌شناسی و ایجاد کلینیک‌های صنعتی به منظور بهبود مدیریت در بنگاه های کشور، شبکه‌سازی مدیریت صنعتی کشور با هدف هم‌افزایی و کمک به حل مشکلات و چالش‌های بنگاه‌ها، پرورش مدیران جهان‌تراز، توسعه آموزش‌های کاربردی همسو با صنایع هدف ایدرو و اهتمام بر انتشار تازه‌های مدیریت و منابع علمی مورد نیاز کشور در این حوزه تاکید شده است.

کیانی دارای دکترای تخصصی مدیریت تکنولوژی از دانشگاه تهران است و پیش از این معاون برنامه ریزی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود.

کیانی، ریاست کمیته صنعت و معدن دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی را در سوابق خود داراست.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)