سه‌شنبه 10 آوریل 2018 - 21:42

سند مشترک دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان امضا شد

این سند مشترک با حضور محمد شریعتمداری؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران و آچیل‌بای رحمت‌اف؛ معاون نخست وزیر ازبکستان به امضا رسید.

سند مشترک دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ازبکستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون نخست وزیر ازبکستان به امضا رسید.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی وزارت صمت، محمد شریعتمداری و آچیل‌بای رحمت‌اف سند دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، علمی و فنی را در مراسم اختتامیه اجلاس به امضا رساندند.

این اجلاس دو روزه از دیروز دوشنبه در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شده است و نمایندگان دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش‌های خصوصی ایران و ازبکستان پیرامون راهکارهای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور در زمینه‌های حمل‌ونقل، گمرک، بانکی، سرمایه گذاری، ورزش، گردشگری، فرهنگی، استاندارد، صنعت و ارتباطات مطالبی را بیان کردند.

گفتنی است که یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، علمی و فنی- صنعتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ازبکستان ۱۴ خرداد سال ۱۳۹۴ (۴ ژوئن سال ۲۰۱۵ میلادی) در شهر تاشکند برگزار شده بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)