شنبه 14 آوریل 2018 - 12:12

استقبال بخش خصوصی از تجدید نظر در تعرفه‌گذاری کالا و کشتی

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران حضور قطری‌ها در ایران را یکی از اتفاقات مثبت سال جدید دانست و گفت: بخش خصوصی نیازمند توسعه بنادر کشور است.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: توسعه زیرساخت‌های بنادر همیشه نیاز بخش خصوصی بوده است لذا حضور قطری ها در ایران با هدف سرمایه گذاری یکی از اتفاق های مثبت سال جدید است.

به گزارش نگاه اقتصادی، فاطمه دانشور درخصوص تاثیر سرمایه گذاری قطری ها در بنادر ایران در جهت توسعه تجارت کشور، افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با اقدامات و تلاش های ارزنده سازمان بنادر و دریانوردی کشور توانسته است در جهت توسعه بنادر کشور گام بردارد.

وی اظهار داشت: اگر بنادر کشور توسعه پیدا کنند می توان شاهد رشد مثبت اقتصادی کشور بود.لذا این حوزه اهمیت بسیار زیادی دارد که متاسفانه سال های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته بود.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با بیان اینکه بنا شده سازمان بنادر در سال جاری به سمت تجدید نظر در تعرفه گذاری کالا و کشتی حرکت کند، گفت:این اتفاق کمک قابل توجهی به تجار خواهد کرد و ما از کاهش تعرفه استقبال می کنیم چرا که قدرت رقابت ما افزایش پیدا می کند.

وی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال ۹۷ به سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، یکی از راه های رسیدن به این موضوع صادرات کالاهای ایرانی است.از این رو با توسعه بنادر کشور می توان به سمت صادرات و تقویت تولیدات داخلی حرکت کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5365
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)