دوشنبه 16 آوریل 2018 - 15:55

برگزاری کارگاه‌های تخصصی توسط مرکز توسعه فناوری‌های مالی بانک انصار

“رقبای ما کدامند؟ تحلیل رقبای فین‌تک در بازار با رویکرد دیزاین” و “جریان های مالی در استارت‌آپ‌های فین‌تک” عناوین این کارگاه‌ها هستند.

مرکز توسعه فناوری های مالی بانک انصار (Ansar Bank FinTech Center) که با هدف حمایت بانک از فین‌تک‌ها و همکاری و مشارکت در توسعه آنها تشکیل شده، در نظر دارد که کارگاه های آموزشی تخصصی را در رویداد فین‌استارز برگزار کند.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، این کارگاه ها تحت عناوین “رقبای ما کدامند؟ تحلیل رقبای فین‌تک در بازار با رویکرد دیزاین” توسط مهندس فاطمه صدیقیان و حسام صادقی در تاریخ دوشنبه ۲۷ فروردین از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ و کارگاه “جریان های مالی در استارت آپ های فین تک (بررسی مدل درآمد و هزینه در انواع استارت آپ های فین تک) توسط مهندس مصطفی ثابتی و مهندس زکیه ایزدی در تاریخ ۲۹ فروردین از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۴۵ در سالن ۱-۴۴ (خلیج فارس) واقع در نمایشگاه بورس، بانک وبیمه سال جاری برگزارمی‌شود.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان برای ثبت نام و استفاده از این کارگاه‌ها می‌توانند به سایت مرکز مالی ایران به آدرس http://www.ifc.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است که مرکز توسعه فناوری های مالی بانک انصار انواع سرویس ها و خدمات مورد نیاز برای رشد و توسعه فین تک ها را در اختیار آن‌ها می‌گذارد و خدماتی شامل تامین مالی استارتاپ‌های حوزه فین‌تک، رفع نیازمندی های آنان نظیر دسترسی به بازار – ارتباط با اکوسیستم – تسهیل رگولاتوری،اختصاص فضای کار اشتراکی به صورت رایگان، امکان دسترسی به سرویس‌های بانکی، خدمات مشاوره و منتورینگ، برگزاری دوره های تخصصی فین تک و … را برایشان فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با این مرکز می توانند به وب سایت مرکز به نشانی .https://Fintech.ansarbank.com مراجعه و یا با ایمیلFintech @ansarbank.com مکاتبه کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5397
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)