یکشنبه 29 آوریل 2018 - 19:57

اعلام آمادگی «تدبیر ایده‌پردازان ۵۰۴۰» برای حمایت از کالاهای ایرانی

این شرکت آمادگی کامل دارد تا در زمینه فروش تضمینی کالاهای ایرانی دارای تیراژ تولید ماهانه ۱۰هزار عدد و برخوردار از استانداردها و مجوزهای لازم همکاری کند.

شرکت «تدبیر ایده‌پردازان ۵۰۴۰» در راستای تحقق شعار “حمایت از کالای ایرانی” تمامی تولیدکنندگان داخلی را به همکاری دعوت کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، این شرکت در نظر دارد با هدف حمایت از تولیدکنندگان ملی و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ضمن بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات خود و همچنین با استفاده از نیروی کار مجرب و آموزش‌دیده در حوزه فروش، گامی تمام‌عیار‌در راستای تحقق شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی بردارد.

محصولات شرکت تدبیر ایده‌پردازان ۵۰۴۰ تاکنون همه مجوزها، استانداردها و مراحل قانونی را از مراجع ذیربط اخذ کرده‌اند و این شرکت همچون گذشته آمادگی کامل دارد تا ضمن دعوت از تولیدکنندگان کالاهای ایرانی که تیراژ ماهانه تولید محصولاتشان بیش از ۱۰هزار عدد است و تمامی اسناد، مدارک و مجوزهای مورد نیاز مراجع ذیصلاح را دارا هستند، در توافقی دوجانبه نسبت به فروش تضمینی محصولات آن‌ها در حوزه‌های مختلف اقدام کند.

بنا بر این گزارش، روابط عمومی شرکت تدبیر ایده‌پردازان ۵۰۴۰، هدف از این اقدام را تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۷، حمایت و تعامل با تولیدکنندگان داخلی، ترغیب و تشویق هموطنان به خرید کالای ایرانی، افزایش کیفیت کالاهای ایرانی، ایجاد رقابت منطقی میان تولیدکنندگان و همچنین به حرکت درآمدن چرخه اقتصادی کشور اعلام کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5519
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)