- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

فروش ویژه میتسوبیشی در ماه مبارک رمضان

شرکت آرین موتور نماینده رسمی Mitsubishi Motors ژاپن، شرایط فروش ویژه جهت ماه مبارک رمضان را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان این شرکت، با تاکید بر دو خودرو اوتلندر بنزینی و لنسر اعلام شده است.

اوتلندر بنزینی در دو مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با قیمت های قطعی و تحویل فوری به فروش میرسد که در شرایطی بی سابقه، تعداد اقسط از ۶ ماهه بدون سود شروع شده و تا ۳۶ ماه نیز ادامه می یابد.

همچنین این شاسی بلند ژاپنی در شرایط فروش نقدی نیز دارای تخفیف ویژه خرید نقدی است.

اوتلندر تیپ ۵ دارای امکانات ویژه ای از قبیل ۷ کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز دستی برقی، کنترل پایداری فعال (ASC) و کنترل کشش (TCL)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار (HSA)، دوربین ۳۶۰ و… است.

خودرو لنسر با مدل ۲۰۱۸، قیمت قطعی، تحویل فوری و تخفیف خرید نقدی به فروش می‌رسد که برای این خودرو نیز شرایطی استثنایی در نظر گرفته شده است. تعداد اقسط از ۶ ماهه بدون سود شروع شده و تا ۶۰ ماه نیز ادامه می یابد.

این سدان ژاپنی با بهره مندی از آپشن هایی مانند چرخش چراغ های جلو در پیچ ها (AFS)، پدال های منیزیومی تعویض دنده پشت فرمان، ۶ کیسه هوا، رینگ های ۱۸ اینچی و… خودرو ایده‌آلی برای خانواده های ایرانی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت این شرکت به آدرس www.arian-motor.com مراجعه کنند.