دوشنبه 28 می 2018 - 23:07

جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با رییس سازمان ملی بهره‌وری

طرفین بر همکاری‌های هم‌افزا به‌ویژه در خصوص ایجاد و مدیریت چرخه بهره‌وری در کشور با تاکید بر بخش‌های صنعت، معدن و تجارت تاکید کردند.

در جلسه هم‌اندیشی، تبادل نظر و امکان‌سنجی نحوه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی بهره‌وری، طرفین بر همکاری‌های هم‌افزا به‌ویژه در خصوص ایجاد و مدیریت چرخه بهره‌وری در کشور با تاکید بر بخش‌های صنعت، معدن و تجارت تاکید کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، ضمن معرفی زمینه‌های کاری و توانمندی‌های سازمان مدیریت صنعتی، آمادگی سازمان متبوع خود را برای ایفای نقش‌های زیر اعلام کرد.

۱- پرورش مدیران و مدرسان بهره‌وری برای دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی کشور

۲- ایفای نقش مشاوره‌ای اجرای چرخه بهره‌وری

۳- مدل‌سازی برای مدیریت چرخه بهره‌وری و ارایه آن به سازمان ملی بهره‌وری

۴- همکاری با سازمان ملی بهره‌وری و قبول نمایندگی آن سازمان در استان‌ها به کمک شبکه نمایندگی‌های سازمان مدیریت صنعتی

۵- همکاری با سازمان ملی بهره‌وری به منظور شبکه‌سازی در موضوعات مختلف مانند متخصصان بهره‌وری، دانش‌آموختگان بهره‌وری و…

۶- مشارکت در اعطای جایزه ملی مدیریت انرژی

۷- تبادل تجارب و ارایه دستاوردهای دوره‌های آموزشی APO با موضوعات گوناگون توسط شرکت‌کنندگان دوره در خانه مدیران و یا همایش عرصه یادگیری سازمان و…

در این جلسه همچنین علی‌اکبر اولیا، رییس سازمان ملی بهره‌وری ضمن تصریح بر سودمندبودن این همکاری، بر ضرورت تشکیل کمیته بهره‌وری بخش صنعت، معدن و تجارت و هم‌سویی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی بهره‌وری و سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد.

علاوه بر این، مقرر شد در اولین فرصت جلسه کاری میان این ۳ ساختار برگزار و طی یک برنامه زمان‌بندی مشخص، فعالیت‌های راهبری و اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری آغاز شود.

همچنین اولیا ضمن استقبال از بهره‌مندی از کلیه ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمان مدیریت صنعتی توصیه کرد که نقشه راه همکاری‌های سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی بهره‌وری با هم‌فکری دو سازمان تدوین و در جلسات آتی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و به اجرا در آید.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5652
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)