پنج‌شنبه 29 ژوئن 2017 - 4:02

بازدید مدیرعامل بانک انصار از نمایشگاه بین‌المللی قرآن

ابراهیمی با بیان این‌که بانک انصار حمایت های مختلفی از حوزه های قرآنی داشته گفت: برای اقتصاد حوزه قرآنی باید فکر اساسی شود تا افرادی که در این حوزه فعال هستند و قلم می زنند و هنر آفرینی می‌کنند، با مشکل روبه‌رو نشوند.

مدیرعامل بانک انصار در آخرین هفته برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در جریان بازدید از نمایشگاه در مصلای حضرت ‌امام‌ خمینی (ره) ضمن بازدید از غرفه های مختلف و کسب آگاهی از فعالیت‌های انجام‌شده در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی از سوی سازمان ها و شرکت های حاضر در نمایشگاه، طی گفتگویی ابراز امیدواری کرد که شعار امسال نمایشگاه قرآن تحت‌عنوان «اخلاق و زندگی» منبع الهام مدیران وکارکنان بانک انصار باشد تا ضرورت عمل به مفاهیم قرآنی و الهی را برای احیای سبک فعالیت حرفه‌ای ایرانی- اسلامی در بانک انصار را بهتر درک کنند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک انصار، ابراهیمی با اشاره به پتانسیل خوب قرآنی کشور، افزود: با توجه به نوآوری و خلاقیتهای که وجود دارد نیاز است تا کارهای خوبی در این حوزه انجام و در جامعه نهادینه شود. هرچند پوشش هنری موضوعات قرآنی می‌تواند در نهادینه شدن مفاهیم قرآنی برای عموم جامعه موثر باشد اما نیاز است تا حمایتهای مالی نیز پشتوانه این مهم باشد.

وی با بیان اینکه بانک انصار حمایت های مختلفی از حوزه های قرآنی داشته گفت: برای اقتصاد حوزه قرآنی باید فکر اساسی شود تا افرادی که در این حوزه فعال هستند و قلم می زنند و هنر آفرینی می‌کنند، با مشکل روبه رونشوند. تحقق این امر، تخصیص بودجه ای خاص به حوزه قرآنی را می طلبد.

مدبرعامل بانک انصار با اشاره به ربع قرن برگزاری نمایشگاه قرآن، افزود: خوشبختانه در کشورمان ظرفیتهای خوبی برای توسعه و رونق هنر و مکتوبات قرآنی وجود دارد و باید در این راستا درست عمل کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها بهره جوییم.

مدیرعامل بانک انصار با بیان این‌که در سالهای گذشته، آثار قرآنی را از کشورهای دیگر وارد می کردیم و اگر می خواستیم هدیه قرآنی به کسی بدهیم مجبور بودیم از انتشارات خارجی تهیه کنیم، اضافه کرد: اما با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن، شاهد آن هستیم که در سالهای اخیر، تولیدات قرآنی به اندازه ای پیشرفت کرده اند که محصولاتی فاخر و زیبنده تولید شده اند و قدمهای خوبی در این راه برداشته شده است.

شایان ذکراست این بازدید با همراهی رییس دفتر امور فقهی و جمعی از معاونین و مدیران بانک انصار انجام شده بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=574
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)