دوشنبه 23 جولای 2018 - 17:17

سخنرانی ژنرال حمام خون به پا کرد!

آمار قربانیان حمله عصر روز گذشته درکابل بیش از ۱۱۵کشته و زخمی اعلام شده است.

روز گذشته همزمان با ورود جنجالی و پر سر و صدای ژنرال دوستم به کابل انفجار شدیدی کابل را لرزاند.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از برنا، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که در حمله انتحاری به کاروان ژنرال «عبدالرشید دوستم» ۱۱ نفر کشته و ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

اما برخی منابع از جمله کانال های تلگرامی افغانستان که از سوی مردم عادی این کشور مدیریت می شود، آمار قربانیان را بیشتر از ۱۱ نفر اعلام کرده اند.

«محب الله زیر» شامگاه یکشنبه به رسانه های افغانستان گفت که ۴۹ زخمی و ۱۱ کشته به بیمارستان های کابل انتقال داده شده و زخمی ها تحت درمان هستند.

«حشمت الله ستانکزی» سخنگوی پلیس کابل نیز ۱۱ کشته و ۴۸ زخمی را در این حمله تائید کرد و گفت که نوع حمله انتحاری بود.
حمله انتحاری در میدان متصل با فرودگاه کابل در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر رخ داد که کاروان دوستم فرودگاه کابل را به مقصد کاخ «صدارت» ترک می کرد.

ژنرال دوستم پس از ۱۴ ماه تبعید در ترکیه بعدازظهر امروز یکشنبه به افغانستان برگشت و در فرودگاه کابل با استقبال گرم مقامات بلندپایه دولتی، نمایندگان مجلس، رهبران احزاب سیاسی و مردم قرار گرفت.

پس از آمار ضد و نقیض کشته ها و زخمی های این انفجار گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله امروز کابل را برعهده گرفته است. این در حالی است که این گروه تروریستی آمار قربانیان حمله عصر روز گذشته درکابل را بیش از ۱۱۵کشته و زخمی اعلام کرده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5912
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)