جمعه 3 آگوست 2018 - 4:34

صدور غیرحضوری ۱۵۰۰ دفترچه درمانی تامین اجتماعی

از هفته تامین اجتماعی سال جاری تاکنون ١۵٠٠ دفترچه بیمه درمانی به صورت اینترنتی و غیرحضوری ثبت، صادر و توزیع شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب استان تهران در بازدید از غرفه این سازمان در الکامپ با اشاره به اجرای طرح صدور دفتر غیرحضوری برای نخستین بار در اداره کل غرب تهران بیان کرد: از هفته تامین اجتماعی سال جاری تاکنون ١۵٠٠ دفترچه بیمه درمانی به صورت اینترنتی و غیرحضوری ثبت، صادر و توزیع شده است.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از تأمین۲۴، ناهید حیدری در بازدید از غرفه سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: استفاده از آی تی و تکنولوژی امروزه یک الزام است و سازمان تامین اجتماعی با آگاهی از این موضوع در پیشبرد اهداف خود بهره جسته است و تمام تلاش و اولویت خویش را برای تحقق اهداف سند راهبردی و استراتژیک خود که یکی از اهداف آن بهره گیری از فناوری های نوین در ارائه خدمات است به کار گرفته است.

وی خبر داد: اگر بخواهم از آخرین دستاورد سازمان یاد کنم بحث صدور دفاتر درمانی به صورت غیر حضوری از طریق وب سرویس و تلفن گویا است که اتفاق بسیار بزرگی است و با درخواست شخص مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اداره کل غرب کلید زده شد و صفر تا صد آن توسط همکاران متخصص، خوش فکر و سختکوش این اداره از طراحی،‌ الگوریتم و پیاده سازی آن توسط آنها انجام شد و خوشبختانه در هفته تامین اجتماعی امسال رونمایی شد.

حیدری ادامه داد: از هفته تامین اجتماعی و زمان رونمایی آن تا کنون ١۵٠٠ جلد دفتر چه غیرحضوری ثبت سفارش آنها انجام و توزیع شده اند.

وی افزود: ثبت سفارش غیرحضوری است و در صورتی که سفارش دهنده به دریافت غیرحضوری تمایل داشته باشد دفترچه از طریق موزعین آموزش دیده کارگزاری تهران درب منزل در تهران تحویل می شود.

حیدری گفت: در سیستم تلفن گویا هم که اولین بار در اداره کل در هفته تامین اجتماعی امسال رونمایی شد کلیه اصوات تبدیل به داده و دیتا می شوند و بر اساس دیتاهایی که تولید می شود امکان ارائه خدمات غیرحضوری و صدر دفترچه امکان پذیر می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران با تاکید بر اینکه در ارایه خدمات الکترونیکی زمان بسیار مهم است، افزود: کلیه درخواست های غیرحضوری تا پیش از ساعت ١٢ ظهر، همان روز تحویل می شود و درخواست های بعد از این ساعت به روز بعد موکول می شود گرچه که تاکنون تمام درخواست تا ساعت ١۴ نیز همان روز تحویل سفارش دهنده شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5943
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)