جمعه 3 آگوست 2018 - 12:39

آتش‌سوزی انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از ایسنا، جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۸ دقیقه صبح امروز (۱۲ مرداد) آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک انبار کالا در مسیر جنوب به شمال خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به بزرگراه بعثت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به دود بسیار غلیظی که از محل آتش‌سوزی متصاعد می‌شد و از فواصل خیلی دور قابل رویت بود و کثرت تماس‌های هموطنان، بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی در محل حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه محل آتش سوزی یک بارانداز بزرگ به وسعت ۱۳ هزار متر مربع بود، تصریح کرد: بخش‌هایی از این بارانداز با مصالح بسیار غیر مقاوم و ورق‌های شیروانی خیلی ضعیف و به صورت سوله‌های کوچک ساخته شد.

ملکی افزود: یکی از سوله‌ها به وسعت حدود ۳۰۰۰ متر کاملا با ورق‌های شیروانی پوشیده و داخل آن مقدار بسیار زیادی لوازم خانگی چیدمان شده بود که بخش زیادی از سقف‌ها و دیوارهای این سوله به علت حرارت در همان لحظات اولیه تخریب شد.

به گفته وی ضلع جنوبی سوله‌ها کاملا شعله ور بود و حتی چند دستگاه کانکس در کنار این سوله‌ها قرار داشت که آن‌ها نیز شعله ور شده بود.

ملکی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تا کنون مصدومیت و تلفات جانی نداشته و در حال حاضر مشغول اطفای حریق هستیم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6020
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)