یکشنبه 19 آگوست 2018 - 4:30

مفقود شدن دفترچه درمانی را سریعاً به شعب تامین اجتماعی اطلاع دهید

تبعات سوءاستفاده‌های احتمالی از دفترچه مفقود شده بیمه شده را نیز در بر می‌گیرد.

بیمه‌شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در صورت فقدان دفترچه درمانی، موضوع را سریعا به شعبه تأمین اجتماعی اطلاع دهند تا از سوءاستفاده‌های احتمالی از آن جلوگیری شود زیرا تبعات این سوء استفاده بیمه شده را نیز در بر می‌گیرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که بنا به دلایلی دفا‌تر درمانی آن‌ها مفقود می‌شود باید با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی ضمن اعلام فقدان آن، برای دریافت دفترچه درمانی المثنی نیز اقدام کنند.

بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در هنگام مراجعه به مراکز ملکی این سازمان برای دریافت خدمات نیاز به ارائه دفترچه ندارند و با ارائه کدملی خدمات را دریافت می کنند. طرح حذف دفترچه درمانی در مراکز طرف قرارداد ٨ استان کشور نیز آغاز شده ولی در هنگام مراجعه به سایر مراکز طرف قرارداد این سازمان در نیاز به ارائه دفترچه درمانی است، لذا بیمه شدگان و مستمری بگیران در حفظ و نگهداری دفترچه های درمانی بکوشند.

تکمیل فرم درخواست صدور دفترچه درمانی المثنی، پرداخت مبلغ خسارت صدوردفترچه درمانی المثنی و ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحب دفترچه مفقودی مدارک لازم برای صدور دفترچه المثنی است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6102
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)