دوشنبه 27 آگوست 2018 - 15:34

برنده‌شدن یک نفر از هر ۱۰ نفر در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین

در ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین از هر ۱۰ نفر یک نفر برنده خواهد شد .

ششمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین از ابتدای خرداد ماه ۹۷ آغاز شده و تا پایان شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت و از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده یکی از جوایز ارزنده این جشنواره خواهد شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که با هدف ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه و به پاس قدردانی از مشتریان نیک‌اندیش این بانک برگزار می‌شود، ۱۷ سکه تمام بهار آزادی به یک نفر، ۱۷ سکه نیم بهار آزادی به دو نفر، ۱۷ سکه ربع بهار آزادی به ۳ نفر، یک ربع سکه بهار آزادی به یک هزار و ۱۱۷ نفر و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به سپرده‌گذاران واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی این دوره اعطا می‌شود که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از هر ده نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی یک نفر برنده یکی از این جوایز خواهد شد.

حداقل موجودی شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ۵۰۰ هزار ریال است که به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، برای بهره‌مندی از جوایز ارزنده آن فقط تا پایان شهریور ماه جاری فرصت دارند، برای افتتاح حساب و یا افزایش موجودی به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه کنند.

هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین با شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6295
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)