چهارشنبه 29 آگوست 2018 - 18:46

حمل بزرگترین محموله‌های تاریخ بانکداری کشور با پوشش حفاظتی بانک ملی ایران

طی ماه های اخیر، بزرگترین محموله‌های تاریخ بانکداری کشور در سه بسته ۶، ۸ و ۱۲ تنی سکه طلا با اسکورت کارکنان حفاظت فیزیکی بانک ملی ایران حمل شد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت نوع فعالیت کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی گفت: هیات مدیره بانک همه امکانات ممکن برای ارتقای امنیت بانک را در اختیار این اداره قرار خواهد داد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در آیین گرامیداشت عید سعید غدیر خم و تجلیل از کارکنان برتر اداری و انتظامی اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک با اشاره به این که امنیت در بانک ملی ایران حرف اول را می زند، افزود: سرمایه بانک ملی ایران متعلق به مردم و حفظ آن نیز بر همه ما واجب است.

وی همچنین با بیان بخش هایی از واقعه غدیر و مناقب حضرت علی (ع)، تاکید کرد: همه ما باید روش و منش امیرالمومنین را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

در ادامه این مراسم، رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در نحوه انجام فعالیت های کارکنان این اداره طی چند سال گذشته، گفت: طی ماه های اخیر، بزرگترین محموله های تاریخ بانکداری کشور در سه بسته ۶، ۸ و ۱۲ تنی سکه طلا با اسکورت کارکنان حفاظت فیزیکی بانک ملی ایران حمل شد.

حسین صابری همچنین به تشدید اقدامات حفاظتی در شعب و واحدهای بانک اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون تا ۹۸ درصد شعب و واحدهای بانک به دوربین مداربسته مجهز است و پوشش تصویری باقیمانده واحدها نیز در دستور کار قرار دارد.

در پایان این مراسم نیز که جمعی از مدیران ارشد بانک در آن حضور داشتند، از کارکنان برتر اداری و انتظامی اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6343
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)