سه‌شنبه 28 آگوست 2018 - 19:09

انتشار بیست و چهارمین شماره نشریه شمیم کوثر

علاقه‌مندان در این شماره می‌توانند مطالبی همچون “تاثیر بازاریابی و پیدایش بازارهای جدید در افزایش نقدینگی” و “نقش قرض الحسنه‌ها و وام‌های کم‌بهره در افزایش میزان جذب سپرده‌های مردم” را مطالعه کنند.

بیست و چهارمین شماره ماهنامه داخلی «شمیم کوثر» با موضوع هفته بانکداری اسلامی و بررسی وضعیت بانکداری اسلامی در کشور های مختلف منتشر شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، شمیم کوثر در شماره جدید خود با بررسی وضعیت بانکداری اسلامی در جهان و راهبری شرکتی در بانک های اسلامی به موضوع نقش نقدینگی در افزایش عملکرد نظام بانکی پرداخته است.

همچنین در مطلبی با عنوان “کوثر پیشرو در ارائه تسهیلات به جامعه هدف” با احسان منتظری مدیر جامعه هدف موسسه اعتباری کوثر گفتگو نموده است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان در این شماره می‌توانند مطالبی همچون “نقش سیستم بانکداری ژاپن در رشد اقتصادی”، “تاثیر بازاریابی و پیدایش بازارهای جدید در افزایش نقدینگی”، “نقش قرض الحسنه ها و وام های کم بهره در افزایش میزان جذب سپرده های مردم” و “سرمایه گذاری مناسب ریسک سیستم مالی را کاهش می دهد” را مطالعه کنند.

در بیست و چهارمین شماره شمیم کوثر، گفت و گوی صمیمی با مدیر شعب استان آذربایجان غربی، دلایل کسری نقدینگی و کاهش سرمایه در نظام بانکی جهان، امام حسین (ع) و داستان قیام حق علیه باطل و پیشرفت های علمی برای درمان بیماری دیابت را در بخش سلامت می خوانیم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)