شنبه 25 آگوست 2018 - 15:29

شبکه فروش خدمت‌رسان؛ زینت شرکت‌‌های بیمه

مدیرعامل بیمه‌‌کوثر در سفر به لرستان گفت: شبکه فروش با تکریم بیمه‌‌گذاران، خدمت‌‌رسانی مناسب به بیمه‌‌شدگان و رعایت مولفه‌‌های کیفی می‌‌تواند زینت شرکت‌‌های بیمه باشند.

مدیرعامل بیمه‌‌کوثر در سفر به لرستان اعلام‌ کرد: شبکه فروش با تکریم بیمه‌‌گذاران و خدمت‌‌رسانی مناسب به بیمه‌‌شدگان و رعایت مولفه‌‌های کیفی می‌‌تواند زینت شرکت‌‌های بیمه باشد.

به‌گزارش نگاه اقتصادی از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در هجدهمین سفر خود به استان لرستان سفر کرد و در دیدار با کارشناسان و نمایندگان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: تعامل و گفت‌وگوی مستمر و اثربخش با شبکه همکاران توانا بسترهای موفقیت شرکت را فراهم خواهد کرد.

وی با تاکید بر برنامه‌محوری و تقید و تعصب بر برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های شرکت برای تحقق اهداف، خاطرنشان‌کرد: برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت با نگاه علمی به بازار و تجزیه و تحلیل داده‌ها پایه‌ریزی شده است.

مدیرعامل بیمه‌‌کوثر افزود: مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، توجه به ارزش‌ها و رعایت شئونات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان از ارزش‌های حاکم بر شرکت بیمه‌کوثر است.

گفتنی است، معاونان برنامه‌ریزی و نظارت راهبری، فنی و مالی و مدیران امور نمایندگان و بازاریابی و فروش مدیرعامل را در این سفر همراهی کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)