پنج‌شنبه 30 آگوست 2018 - 22:46

بازدید عضو هیأت‌مدیره بانک ملی از شرکت عقاب‌افشان‎

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه مسوولان اداره امور شعب استان سمنان در هفته دولت از خط تولید شرکت عقاب‌افشان (اسکانیا) بازدید کردند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه مسوولان اداره امور شعب استان سمنان در هفته دولت از خط تولید شرکت عقاب افشان( اسکانیا) بازدید کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در این بازدید بر حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از تولید و صنایع داخلی جهت عدم وابستگی به دیگر کشورها تاکید کرد و گفت: بانک ملی ایران نگاه سوددهی به این شرکت نداشته بلکه رویکرد حاکمیتی به تولید و اقتصاد را در دستور کار قرار داده است.

مدیران شرکت عقاب‌افشان نیز ضمن تقدیر از حمایت بانک ملی ایران، بر افزایش تعاملات میان بانک و این شرکت تاکید کردند.

شرکت عقاب‌افشان یکی از مشتریان شاخص بانک ملی ایران است که تاکنون بخش قابل توجهی از نیاز تسهیلاتی خود را برای توسعه شرکت توسط این بانک تامین کرده است.

در ادامه سفر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به سمنان، وی در جمع مدیران و کارشناسان بانک ملی استان بر ضرورت توجه ویژه شعب بانک به درآمدهای غیرمشاع و پرداخت تسهیلات تعهدی ازجمله ضمانتنامه، خرید دین و گشایش اعتبارات اسنادی تاکید کرد.

شایان با اشاره به پتانسیل های اجتماعی و سیاسی استان سمنان اظهار کرد: تلاش کارکنان اداره امور شعب استان سمنان ،کاهش نرخ بیکاری در استان و متعاقب آن افزایش انتظارات مردم را به همراه داشته است .

وی ابراز کرد: از سویی کسب رتبه برتر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی بیانگر توجه ویژه همکاران جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

همچنین علی موسوی‌زاده، مدیر اعتباری بانک ملی ایران بر انضباط مالی، افزایش بخش تعهدی، جلوگیری از تزریق مستقیم نقدینگی و مدیریت صحیح منابع و مصارف تاکید کرد.

احمد بهکار مرام، رییس اداره امور شعب استان سمنان بانک نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد این اداره امور شعب تاکید کرد: کسب رتبه نخست کشوری در کاهش مطالبات معوق به میزان ۲۴ درصد و افزایش سودآوری حاصل برنامه ریزی و جذب منابع ارزان قیمت است. همچنین در راستای حفظ و ایجاد اشتغال پایدار ،سهم بازار بانک ملی استان در تامین منابع واحدهای تولیدی و صنعتی به میزان ۱۸ درصد افزایش یافت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6395
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)