شنبه 1 جولای 2017 - 4:40

افزایش ضمانت تسهیلات طرح‌های دانش‌بنیان به ۵۰۰ میلیون تومان

سقف صدور ضمانت‌نامه برای تسهیلات بخش تعاون نیز ۱۵ میلیارد ریال بود که در پایان دولت یازدهم به ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون از ضمانت تسهیلات طرح‌های دانش بنیان تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: حمایت از طرح‌های دانش بنیان و طرح‌های مناطق محروم در اولویت ضمانت صندوق قرار دارد.

به گزارش نگاه اقتصادی، مهدی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تحقق شعار امسال، اصلی‌ترین برنامه‌ خود را حمایت از طرح‌های دانش بنیان و مناطق محروم و توسعه نیافته قرار دادیم و معتقدیم حمایت از شرکتهای دانش بنیان موجب رونق اشتغال، توسعه صادرات، افزایش تولید و ارزآوری می‌شود.

وی میزان ضمانت‌نامه‌های صادره در سال گذشته را ۳۸۸ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: در ابتدای دولت یازدهم میزان ضمانت نامه‌های صادره برای بخش تعاون ۱۲۰ میلیارد تومان بود که این میزان در پایان دولت یازدهم به ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون، سقف صدور ضمانت‌نامه برای تسهیلات بخش تعاون ۱۵ میلیارد ریال بوده که در پایان دولت یازدهم به ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

حسین نژاد درعین حال آمادگی این صندوق برای حمایت از طرح‌های اشتغال وزارت کار نظیر طرح تکاپو را اعلام کرد وگفت: برای توسعه اشتغال تا سقف ۶۰۰ میلیارد تومان هدف‌گذاری شده است.

وی همچنین از اجرای برنامه ترویج و توسعه مدل تامین مالی جمعی به عنوان یکی از روشهای تامین مالی بخش تعاون خبرداد و گفت: امروز در دنیا مشارکت مردم در تامین مالی مهم و تاثیرگذار است و بر همین اساس ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=640
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)