سه‌شنبه 4 سپتامبر 2018 - 18:01

ایرانسل به مشترکانی که دوباره از خدمات TD-LTE استفاده کنند تخفیف می‌دهد

مشترکان ایرانسل که بیش از ۳۰ روز از خدمات اینترنت ثابت خود استفاده نکرده باشند، می‌توانند با تهیه بسته‌های اختصاصی خود تا ۸۰ درصد تخفیف بگیرند.

مشترکان ایرانسل که بیش از ۳۰ روز از خدمات اینترنت ثابت خود (TD-LTE) استفاده نکرده باشند، می‌توانند با استفاده دوباره و تهیه بسته‌های اختصاصی خود تا ۸۰ درصد تخفیف بگیرند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، مشترکانی که بیش از ۳۰ روز است از خدمات مودم TD-LTE خود استفاده نکرده‌اند می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل shop.irancell.ir بسته اختصاصی اینترنت ثابت نسل‌های ۴ و ۴٫۵ را که تا ۸۰ درصد تخفیف دارد، تهیه کنند.

بسته‌های ویژه با توجه به مدت زمان عدم استفاده از خدمات اینترنت ثابت یا TD-LTE مشترک درنظر گرفته شده است. مشترکان می‌توانند با مراجعه به زیرشاخه‌ «بسته‌های اینترنت»، قسمت «پیشنهاد ویژه مشترکین غیرفعال» در فروشگاه اینترنتی ایرانسل با وارد کردن شماره TD-LTE خود از بسته‌های ویژه‌شان با خبر شوند.

ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری دو روز قبل با انتشار خبری شیوه‌های بازیابی شماره‌های TD-LTE را اعلام کرد. بر اساس این خبر مشترکان می‌توانند از سه طریق، نرم افزار کاربردی و وب‌سایت ایرانسل من و همچنین شماره گیری کد دستوری *۵۵۵*۸*۸# با وارد کردن کد IMEI درج شده روی مودم و شماره ملی مالک، شماره TD-LTE خود را دریافت کنند.

اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE آخرین نسل اینترنت ثابت است و برای استفاده در منازل مسکونی، تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها گزینه مناسبی است. خدمات TD-LTE در مقایسه با دیگر خدمات اینترنت ثابت موجود مثل ADSL، تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر همراه دارد و محدودیت‌هایی نظیر فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالا در آپلود و دانلود برخوردار است.

ایرانسل به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، این سرویس را مرداد ماه ۹۵ در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد و تاکنون ۱۵۰ شهر ایران را تحت پوشش قرار داده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6475
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)