سه‌شنبه 4 سپتامبر 2018 - 20:48

نمایش نسل جدید کامیون KX در نمایشگاه خودرو تبریز

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپادیزل از نمایش نسل جدید کامیون KX در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز خبر داد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپادیزل از انجام مقدمات لازم برای حضور چشمگیر این خودروساز تجاری در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز و نمایش نسل جدید کامیون KX در این گردهمایی بزرگ خودروسازان خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی، امیرحمزه اصلانی با اعلام خبر فوق افزود: سایپادیزل با تدوین برنامه ای جامع و هدفمند در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز، بار دیگر توانمندی و ثمره تجارب خود را در طول بیش از نیم قرن فعالیت این واحد صنعتی به نمایش خواهد گذاشت.

وی گفت: در این نمایشگاه محصولاتی چون: نسل جدید کامیون دانگ فنگ KX480 (2*4)، کاوه KT420 (2*4)، کامیونت فوتون ۶ و ۸ تن در معرض دید عموم قرار می گیرد.

اصلانی اضافه کرد: با توجه به علاقه مندی قابل توجه مردم استان آذربایجان شرقی به خرید محصولات کشنده، شرکت سایپادیزل نسل جدید کامیون KX‌ که پیش تر در نمایشگاه خودرو مشهد از آن رونمایی شده بود را در تبریز به نمایش خواهد گذارد. همچنین، کامیون کاوه نیز از جمله محصولات رده کشنده است که در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپادیزل با اشاره به جایگاه استراتژیک استان آذربایجان شرقی در صنعت حمل و نقل کشور یادآور شد: رتبه چهارم این استان از حیث تعداد رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین و رتبه پنجم از نظر تعداد ناوگان تجاری در کشور، تعداد قابل توجه پایانه های بار و شرکت های حمل و نقل کالا و نیز وجود مجموعه های بزرگی همچون پالایشگاه، پتروشیمی، قطعه سازی و صدها واحد صنعتی و نیز واقع شدن در شاهراه ترانزیتی غرب کشور، نشان از ظرفیت های مناسب و جایگاه ویژه حمل و نقل استان آذربایجان شرقی در کشور دارد.

این گزارش می افزاید: در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز، شرکت سایپادیزل با در اختیار گرفتن فضایی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع در سالن شهریار، از ۱۵ الی ۱۸ شهریور ماه، به نمایش و معرفی دستاوردهای خود خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6484
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)