پنج‌شنبه 6 سپتامبر 2018 - 2:30

راه‌اندازی ۳۴ مرکز درمانی در دولت تدبیر و امید

درخشان تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی ماهانه به طور متوسط ۷ هزار میلیارد تومان برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش هزینه می کند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از افتتاح ۶ بیمارستان و ۲۸ مرکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: طی همین مدت ۳۸ مرکز درحال ساخت و ۵۱ مرکز در دست طراحی قرار دارد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهدی درخشان روز چهارشنبه در آیین راه اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی (ع) شهرکرد و درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی فرخشهر افزود: تامین اجتماعی در ۵ سال گذشته معادل ۱۲ تا ۱۶ سال قبل در حوزه ساخت و ساز و تامین تجهیزات کار کرده است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید بیشتر برنامه های خود را با نگاه خدمات رسانی به مردم مناطق محروم پیگیری کرده ایم به طوری که بیش از ۹۰ درصد اقدامات انجام شده در ۵ سال اخیر در استانهای مرزی و در مناطق کمتر توسعه یافته کشور انجام شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، تعداد بیمه شدگان این نهاد را ۴۲ میلیون نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد جمعیت بیمه شده ۶ میلیون نفر مستمری بگیران و اعضای خانواده آن‌ها هستند و همه زندگی آنها بابت مستمری که از سازمان دریافت می کنند تامین می شود و این وظیفه سنگینی را برعهده تامین اجتماعی گذاشته است.

درخشان تصریح کرد: این سازمان ماهانه به طور متوسط ۷ هزار میلیارد تومان برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش هزینه می کند.

وی با اشاره به تحریم های دشمن علیه کشورمان، گفت: در بعد تجهیزات سرمایه ای هیچ مشکلی نداریم و در خصوص تامین دارو و تجهیزات مصرفی تمهیدات کامل اندیشیده شده تا استانها دچار مشکل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش درمان تامین اجتماعی نیز تلاش شده تا بیمارستانها و درمانگاه ها توسعه خوبی از نظر تجهیزات پزشکی داشته باشند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6525
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)