سه‌شنبه 11 سپتامبر 2018 - 18:28

حضور بیمه دانا در نهمین نمایشگاه بین‎المللی مادر، نوزاد و کودک با رویکردی متفاوت

بیمه دانا با رویکردی متفاوت نسبت به سایر سازمان‌ها و شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک حضور پیدا کرد.

بیمه دانا با رویکردی متفاوت نسبت به سایر سازمان‌ها و شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک حضور پیدا کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه دانا، در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ شهریور ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، شرکت بیمه دانا با برپایی غرفه در سالن۳۸B، ضمن توزیع بروشورهای مختلف بیمه‌ای و کتاب‌های منتشر شده در حوزه کودک و نوجوان، آخرین خدمات و دستاوردهای بیمه‌ای خود را در معرض بازدید مراجعه‌کنندگان قرار داد.

غرفه آرایی جالب و قابل توجه بیمه دانا در این نمایشگاه موجب شد تا کودکان و مراجعه‌کنندگان زیادی به غرفه این شرکت مراجعه کرده و دقایق مفرح و شادی را در آن سپری کنند.

استقبال کودکان از غرفه بیمه دانا چنان گسترده بود که در طول برخی روزها، علاوه بر حضور کارکنان و همکاران شرکت از حوزه ستاد، تعدای از نمایندگان و اعضای شبکه فروش نیز برای پاسخگویی به نیازهای بیمه‌ای مراجعه‌کنندگان در غرفه بیمه دانا حاضر شدند.

در طول برگزاری این نمایشگاه به منظور برقراری ارتباط بهتر و سازنده‌تر با کودکان و تقویت دامنه تعاملات و ارتباط عاطفی مادر و کودک، گلسا زمانی روانشناس کودک و مدرس جهاد دانشگاهی و مشاور مدرسه در غرفه بیمه دانا حضور داشت و در باره موضوعات مختلف از جمله آموزش مدیریت رفتار والدین و کودکان و اصول و تکنیک‌های فرزند‌پروری مثبت به مراجعه‌کنندگان مشاوره ارائه داد.

ایجاد فضای رقابت سالم به صورت حرفه‌ای، شناخت پتانسیل‌های شرکت و برخورداری از آنها، شناخت بیمه‌گذاران جدید و آشنایی با نیازهای آنها، فراهم کردن امکانات آموزشی مفرح برای کودکان مانند عکاسی و چهره‌آرایی از جمله دستاوردهای حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6627
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)