جمعه 21 سپتامبر 2018 - 21:46

اعضای گروه تحقیق و تفحص از صنعت خودرو یکشنبه تعیین می‌شوند

فولادگر گفت: مسائل مختلفی در صنعت خودروسازی کشور از جمله کیفیت، قیمت وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولیدملی مجلس با بیان این‎که یکی از برنامه مجلس بررسی عملکرد ایران خودرو و سایپا است، گفت: یکشنبه هفته آتی اعضای گروه تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازی تعیین می‌شوند.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از اقتصاد خودرو، حمیدرضا فولادگر گفت: مسائل مختلفی در صنعت خودروسازی کشور از جمله کیفیت، قیمت وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و لذا گروه تحقیق و تفحص بعد از انتخاب اعضا کار خود را شروع خواهد کرد.

وی با انتقاد از تفاوت قیمت خودرو در کارخانه و بازار، تصریح کرد: فاصله بسیار شدیدی بین قیمت کارخانه و بازار خودرو به وجود آمده که کاذب است و عملا هم خیلی معامله صورت نمی‌گیرد اما با وجود این باید قیمت‌گذاری واقعی خودرو‌ عملیاتی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در خصوص انتخاب جدید اعضای هیأت مدیره ایران خودرو نیز گفت: متاسفانه ۴ عضو از ۵ عضو هیأت‌مدیره ایران خودرو دولتی هستند

وی ادامه داد: ما موافق حاکمیت دولت بر دو خودروساز بزرگ نیستیم و لذا هرچه سریعتر باید خصوصی سازی واقعی در صنعت خودروسازی کشور صورت گیرد

فولادگر تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات کنونی بازار خودرو، خصوصی کردن واقعی خودروسازی است که این موضوع باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6764
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)