چهارشنبه 29 آگوست 2018 - 7:02

امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه سازمان‌های مدیریت صنعتی، صنایع کوچک و بسیج مهندسین

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش مشتری در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه ۹۷ با حضور مدیران، متخصصان و کارشناسان این حوزه برگزار می شود.

مراسم امضای تفاهم‌نامه سه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و سازمان بسیج مهندسین صنعتی با هدف ارتقای توانمندی بنگاه‌های اقتصادی و توسعه فضای کسب و کار انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این مراسم که در محل سالن کنفرانس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برگزار شد، ابوالفضل کیانی بختیاری «مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی»، صادق نجفی «مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران»، علی‌اصغر شهبازی «مدیر عامل سازمان بسیج مهندسین صنعتی»، فرشاد مقیمی «معاون صنایع کوچک این سازمان» و جمعی از معاونین و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک ‌های صنعتی ، حضور داشتند.

موضوع تفاهم نامه همکاری سه سازمان، در خصوص ارتقای توانمندی و افزایش قابلیت در بنگاه‌های اقتصادی و توسعه فضای کسب و کار با در نظر گرفتن چارچوب اجرایی راه اندازی کلینیک های کسب و کار است.

این تفاهم نامه از زمان امضا برای ۳ سال تعیین شده است که سه سازمان پس از امضا، ملزم به تشکیل کمیته ای با عنوان کمیته راهبری جهت تعیین سازوکار همکاری شده اند.

اجرای برنامه های مشترک در حوزه صنایع کوچک و شهرک های صنعتی شامل کمک به توسعه و شکوفایی صنعتی با اولویت نقاط محروم و کمتر برخوردار از طریق حمایت و پشتیبانی لازم جهت ارتقای توانمندی و افزایش قابلیت در بنگاه‌های اقتصادی و توسعه فضای کسب و کار، فرهنگ سازی در این حوزه و همچنین کمک به فعال سازی صنایع راکد و نیمه فعال از موضوعات همکاری این تفاهم نامه است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6774
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)