شنبه 22 سپتامبر 2018 - 10:37

رونق بازار کالای داخلی با تسهیلات بانک ملی

بانک ملی ایران ۳۰هزار و ۹۰۰ فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی در پنج ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران در سال حمایت از کالای ایرانی، تعداد ۳۰هزار و ۹۰۰ فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی در پنج ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سالی که حمایت از کالای داخلی نام گرفته است، حمایت از تولید و بازار کالای ساخت داخل را مورد توجه ویژه قرار داده و بر همین اساس در مدت مذکور دو هزار و ۹۴۴ میلیارد ریال تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی به متقاضیان تخصیص داده است.

تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال بخش دیگری از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در پنج ماه ابتدای امسال بوده به طوری که طی این مدت ۲۹ هزار و ۵۵۳ فقره تسهیلات به ارزش ۵۰ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

رفع نیازهای اساسی خانوار نیز از دیگر محورهای تسهیلات پرداختی این بانک است و در مدت مذکور ۳۵۸ هزار و ۱۳۸ فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی و جعاله به ارزش ۹۴ هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال پرداخت شد.

بانک ملی ایران با نگاه حمایتی به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در پنج ماه ابتدای امسال یک هزار و ۱۴۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه نیازمندان نیز بدون احتساب تسهیلات ازدواج و اشتغال در ۳۱ هزار و ۳۵ فقره پرداخت کرده است.

این بانک همچنین در حمایت از ازدواج جوانان بیش از ۱۲۳ هزار و ۱۲۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال پرداخت کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6834
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)