پنج‌شنبه 27 سپتامبر 2018 - 6:06

دو انتصاب جدید دیگر در بیمه دانا

سرپرستان جدید مدیریت IT و مدیریت دفتر مطالعات و تحقیقات بیمه‌ای بیمه دانا منصوب شدند.

سرپرستان جدید مدیریت IT و مدیریت دفتر مطالعات و تحقیقات بیمه‌ای بیمه دانا منصوب شدند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه دانا، ابراهیم کاردگر، نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با صدور حکمی سرپرست جدید مدیریت فناوری اطلاعات را معرفی کرد.

در حکم صادر شده وحید حقانی با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات منصوب شده است. وی پیش از این معاونت این مدیریت را بر عهده داشت.

کاردگر همچنین در حکمی دیگر، مهدی احراری را به سمت سرپرست دفتر مطالعات و تحقیقات بیمه ای این شرکت منصوب کرد.

احراری مدرک کارشناسی خود را در رشته اقتصاد نظری از دانشگاه علامه طباطبائی و کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم اقتصادی از دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرده و در حال حاضر دانشجوی دکتری اقتصاد نفت و گاز، گرایش بازارها و مالیه در دانشگاه علامه طباطبائی است.

وی مقالات زیادی در حوزه اقتصاد و نفت، اقتصاد انرژی، بورس، رشد اقتصادی، تورم و رشد بهره‌وری، اشتغال، بیمه‌های زندگی، شاخص‌های موثر بر مدیریت سود در شرکت‌های بیمه و….نوشته است و پیش از این در سال ۱۳۹۲ مشاور مدیر عامل وقت و نیز کارشناس دفتر مطالعات و تحقیقات بیمه‌ای، مدیریت‌های آموزش و عمر و پس‌انداز بوده است.

احراری همچنین سه عنوان کتاب، با عنوان” آثار سرمایه‌گذاری های عمرانی دولت بر اقتصاد و رضایت‌مندی مردم استان هرمزگان” ،” درآمدی بر اقتصاد جمعیت، نگرش‌ها، روش‌ها و یافته‌ها” و” کاربرد شبکه عصبیGmdh در اقتصاد انرژی، همراه با مسایل کاربردی در اقتصاد” منتشر کرده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6989
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)