چهارشنبه 3 اکتبر 2018 - 10:52

واگذاری سهام شرکت‌های شستا مطابق ضوابط رگولاتوری

سهام سه واحد تولیدی «حریر» ، «چوب اسالم» و «کارتن البرز» به مزایده عمومی گذاشته و تشریفات قانونی برای واگذاری فولاد اکسین نیز انجام شده است.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در مسیر خروج از بنگاه‌داری فارغ ازگفت‌وگوهای اولیه برای فروش و واگذاری سهام شرکت‌های خود، کلیه ضوابط قانونی و قوانین و مقررات مرتبط با رگولاتوری را رعایت خواهد کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، براساس تکلیف مسئولان نظام مبنی بر خروج از بنگاهداری و عزم جدی مدیران عالی شستا برای تحقق این هدف و حرکت به سمت سهامداری، مذاکره درباره واگذاری سهام شرکت های مختلف خود از جمله رایتل را با علاقمندان و شرکت‌های متقاضی صورت داده است اما هنوز با هیچیک از این خریداران به توافق قطعی نرسیده است و روشن است که شستا در راستای حفظ و ارتقای سهام ذینفعان خود با دقت و کمک دستگاه‌های نظارتی همه تلاش خود را مبذول خواهد داشت.

بر همین اساس، سهام سه واحد تولیدی و صنعتی «حریر» ، «چوب اسالم» و «کارتن البرز» به مزایده عمومی گذاشته و تشریفات قانونی برای واگذاری فولاد اکسین نیز انجام شده است.

روند واگذاری و فروش سهام شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی که به علت نوسان های ارزی و بدهی مالیاتی و بیمه ای با مشکلاتی روبه‌رو شده است با برنامه‌ریزی و تمهیدات جدید تسریع می‌شود.

شستا پیش از این در جریان فروش شرکت‌های قابل واگذاری خود، ضمن عرضه عمومی این شرکت‌ها در سه نوبت از طریق جراید عمومی، در پنج نوبت عرضه سهام این شرکت‌ها را در پنج استان توسط استانداران و اتاق های بازرگانی استان ها و فعالان اقتصادی صورت داد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7089
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)