پنج‌شنبه 4 اکتبر 2018 - 1:19

تحویل حدود ۴۹هزار دستگاه برلیانس، سراتو، چانگان و آریو

گروه خودروسازی سایپا در نیمه نخست امسال ۴۸هزار و ۹۱۳ دستگاه انواع خودرو برلیانس، سراتو، چانگان CS35 و آریو به بازار عرضه کرده است.

گروه خودروسازی سایپا در نیمه نخست امسال ۴۸هزار و ۹۱۳ دستگاه انواع خودرو برلیانس، سراتو، چانگان CS35 و آریو به بازار عرضه کرده است.

به گزارش نگاه اقتصادی، از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۷هزار و ۱۹۴ دستگاه از محصولات خانواده برلیانس H330،H320 ، H230،H220 ، C3 و ون هایس تولید و به مشتریان تحویل شده است.

این گزارش می افزاید: تا پایان شهریور ماه سال جاری محصولات برلیانس H330 تعداد ۱۰هزار و ۳۰۳ دستگاه، H320 تعداد ۴هزار و ۵۳۵ دستگاه، H230 تعداد ۵هزار و ۷۳۲ دستگاه، ون هایس ۱۱۶ دستگاه، H220 تعداد ۳هزار و ۵۱۳ دستگاه و برلیانس C3 تعداد ۲هزار و ۹۹۵ دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.

همچنین در شهریور ماه تعداد ۲هزار و ۳۴۹ دستگاه از گروه خانواده برلیانس تحویل مشتریان شده که H330 ،H320 ،H230 ،H220 ،C3 و ون هایس به ترتیب ۲۴۰، ۱۶۲، ۱۱۴۳، ۶۳۴، ۱۶۲و ۸ دستگاه بوده است.

از سوی دیگر، گروه خودروسازی سایپا در نیمه نخست امسال ۲۱هزار و ۷۱۹ دستگاه سراتو، چانگان CS35 و آریو به بازار عرضه کرده است.

در این مدت، تعداد ۹هزار و ۱۴۳ دستگاه خودرو سراتو به بازار عرضه شده است، همچنین این گروه تعداد ۷هزار و ۱۲۲ دستگاه خودروی شاسی‌بلند چانگان CS35 و تعداد ۵هزار و ۴۵۴ دستگاه خودروی آریو را به بازار عرضه کرده است.

در شهریورماه نیز تعداد ۷۶۵ دستگاه خودرو سراتو، ۲۴۷ دستگاه چانگان CS35 و ۳۴۴ دستگاه خودرو آریو توسط گروه خودروسازی سایپا به بازار عرضه شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7092
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)