شنبه 6 اکتبر 2018 - 18:33

تشریح اهداف کلیدی سال‌های آتی بانک انصار

مدیرعامل بانک انصار در نشست سراسری مدیران ارشد این بانک، عزم استراتژیک و اهداف کلیدی سال‌های آتی بانک انصار را تشریح کرد

نشست سراسری مدیران ارشد بانک انصار باحضور آیت ابراهیمی، مدیرعامل بانک انصار، معاونان و مدیران شعب استان های سراسر کشور در استان مازندران برگزار و در آن، راهبردها، سیاست ها و برنامه های این بانک تشریح شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره‌کل روابط‌ عمومی‌ و تبلیغات این بانک، مدیرعامل بانک انصار طی سخنانی در این گردهمایی با اشاره به ایام‌ ماه محرم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، به تبیین ضرورت ولایتمداری در همه ارکان زندگی شخصی و اجتماعی پرداخت و درادامه فعالیت ها و نتایج عملکرد شش‌ماهه سالجاری بانک انصار را تشریح و گفت: با اجرای موفق برنامه‌ها به ویژه درزمینه جذب منابع ارزان قیمت در نهمین مرحله از قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس انداز که همزمان با نوسانات شدید بازارهای پول و سرمایه صورت گرفت، باردیگر مدیریت و اقدامات جهادی مدیران ارزشی و همکاران شریف بانک به منصه ظهور رسید.

ابراهیمی در ادامه با ارزیابی مثبت از عملکرد شش ماهه بانک درراستای اجرای طرح تحول ۲ افزود: عملکرد رو به پیشرفت بانک انصار نشانگر عزم وتلاش همدلانه و برادرانه مدیران و کارکنان بانک است که باید براساس الگوی مدیریت جهادی تداوم یابد و فعالیت ها به گونه ای باشد که تمام اهداف طرح تحول۲ طی زمان باقیمانده تا پایان سال ۹۷محقق شود تا انشاءالله با آسودگی خیال مرحله سوم تحول را با شروع سال بعد ، پیگیری و اجرا کنیم.

مدیرعامل بانک انصار سپس با بیان انتظارات خود در زمینه بازاریابی بانک و ضرورت انطباق ان با دستاوردهای علمی و اجرایی ، لازمه تحقق این موضوع را عزم جمعی ویک امرعمومی برای همه اجزای بانک برشمرد که از صدر تا ذیل باید در آن مشارکت داشته و لازمه موفقیت در آن را هوشمندی تمام عیار در زمینه بازاریابی و استفاده از اطلاعات و آمار و پیشبینی پذیر نمودن مسیر رشد و بالندگی آتی بانک برای تقویت نقاط قوت و بر طرف نمودن ضعفها و نقصان ها دانست.

مدیرعامل بانک انصار با برشماری تحولات رخ داده در مدل کسب وکار بانک ، مدیریت و الگوی کسب وکار نوین را به عنوان موضوعی کلیدی در طرح‌ تحول ۳ بانک معرفی و آن را نیازمند توجیه همگانی و فرهنگ سازی دانست و تاکید کرد: همه مدیران در سطوح مختلف باید مدیر کسب وکار باشند؛ یعنی بر روی توانمندی‌ها، اختیارات و پتانسیل های موجود برنامه‌ریزی و با دقت هزینه های عملیاتی وغیرعملیاتی را در راستای ارتقای سطح کسب‌وکار، مدیریت کنند.

ابراهیمی در پایان با تبیین دستاوردهای طرح تحول بانک بر لزوم پیاده‌سازی هرچه نیرومندتر و هوشمندانه‌تر مرحله سوم طرح تحول بانک انصار تأکید و با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال، شناخت مدل و پارادایم های جدید کسب وکار، انتقال از عقود مشارکتی به عقود مبادله ای ، تصریح کرد: باید مطالبات معوق را بازهم کاهش داده و آن را به عنوان روندی مستمر ،پایا و ماندگار در حوزه برندینگ بانک استمرار بخشیده و مدیریت نماییم.

گفتنی است در این گردهمایی همچنین اسرافیل نظری، مدیریت شعب استان مازندران گزارشی از عملکرد مجموعه ارایه کرد و سپس تعدادی از معاونین در حوزه های تخصصی خود به ایراد سخنرانی پرداخته و برنامه هایشان را برای تداوم موفقیت بانک در حوزه های مختلف تبیین کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7109
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)