شنبه 6 اکتبر 2018 - 7:09

ایده‌هایی که اپلیکیشن می‌شوند

ایده‌های استارتاپی که قابلیت تبدیل‌شدن به اپلیکیشن دارند پس از بررسی از سوی یک شرکت ایده‌پرداز به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

استارت‌آپ‌‌ها و ایده‌های کسب‌وکارهای نوپا بخش مهمی از این ایده‌های اقتصادی برای سرمایه‌گذاران هستند. از این رو ایده‌های استارتاپی که قابلیت تبدیل‌شدن به اپلیکیشن دارند پس از بررسی از سوی یک شرکت ایده‌پرداز به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

به گزارش نگاه اقتصادی، شرکت‌های و افرادی که می‌خواهند در استارت‌آپ‌‌ها ورود کنند، یکی از اهداف‌شان به اوج رسیدن زودتر از دیگر بنگاه‌های تجاری است. حال با توجه به اینکه نخستین رویداد استارت‌اَپی شرکت تله پرومو (TelePROMO Start-app Event) به عنوان یکی از شرکت های فعال در نمایشگاه تلکام، با هدف شناخت و معرفی ایده‌های اصیل و آفرینش‌های تعاملی و خلاقانه از ۲۵ مردادماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود، جوانان و صاحبان ایده، می‌توانند ایده‌هایی که امکان تبدیل شدن به اپلیکیشن موبایل را دارد تا ۱۷ مهرماه ارائه و پس از بررسی کارشناسان و تایید از طرف شرکت برای ایده اپلیکیشنی منتخب، سرمایه گذار بیابند و ایده خود را تجاری کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به وبسایت جشنواره به آدرس http://telepromo.ir/submit-idea برای این رویداد، ثبت‌نام و ایده‌ی خود را ثبت کنند که جایزه ای نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است، به طوری که نفر اول ۲۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰۰ میلیون ریال ، نفر سوم ۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که می توانند معادل آن از پکیج مشاوره‌ای در حوزه‌های تحقیق و توسعه، مالی، حقوقی، تکنیکال، مارکتینگ و بیزینسی به افراد یا تیم‌های منتخب استفاده کنند.

همچنین۵ نفر اول از امتیاز ارایه حضوری در روز همایش بزرگ استارتاپی کشور با حضور سرمایهگذاران و مدیران برجسته بهره مند خواهند شد و ۱۰ نفر بعدی نیز امکان معرفی و ارائه ایده خود خواهند داشت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7112
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)