پنج‌شنبه 11 اکتبر 2018 - 8:31

مشارکت‌جویی بیمه دانا از نمایندگان و شبکه فروش در ارزیابی ریسک‌ها

مدیرعامل بیمه دانا خواستار بررسی و رفع مسایل و مشکلات نمایندگان و اعضای شبکه فروش در چهارچوب آیین نامه‌های صنعت بیمه شد.

نایب‌رییس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، خواستار بررسی و رفع مسایل و مشکلات نمایندگان و اعضای شبکه فروش در چهارچوب آیین نامه‌های صنعت بیمه شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه دانا، ابراهیم کاردگر در دیدار نمایندگان استان گیلان که در تالار اجتماعات اداره مخابرات شهر رشت برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره در شرکت بیمه دانا اظهار داشت: انتظار ما از نمایندگان و فعالان شبکه فروش، تحلیل صحیح ریسک در شعب و سرپرستی‌ها است تا با توجه به این مهم، قراردادهای سودده به شرکت آورده شود، لذا ضرورت ایجاب می‌کند اعضای انجمن صنفی نمایندگان این استان نیز در تحلیل و ارزیابی ریسک اقدام عملی انجام دهند.

وی، تسلط کامل شبکه فروش در حوزه صدور خسارت را موجب مطلوب شدن فرآیند بازاریابی عنوان کرد و افزود: باید با آموزش تحلیل صورت‌های مالی به شبکه فروش، تخصص آنها را در تشخیص میزان واقعی سود و زیان ارتقا داد تا در نهایت هم سهامدار به سود خود برسد و هم سود مشارکت در منافع عاید نمایندگان شود.

کاردگر، تلاش مضاعف کارکنان بویژه در حوزه چگونگی انتخاب ریسک بیمه‌ای را مورد تأکید قرارداد و با اشاره به ضرورت افزایش نقدینگی شرکت، خواستار اصلاح استراتژی فروش در حوزه بیمه درمان و حرکت به سمت جذب پرتفوی های خرد در این حوزه شد.

مدیرعامل بیمه دانا، تشکیل کارگروه‌های ویژه در هر رشته بیمه‌ای را از رسالت‌های اصلی شبکه فروش دانست و افزود: نظارت بهینه بر ساختار بازار‌شناسی، موجب کنترل بهتر روند امور می‌شود.

در این دیدار خانم بگماز، رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان گیلان ضمن ابراز خشنودی از بازگشت مجدد دکتر کاردگر به شرکت، حمایت همه جانبه و پشتیبانی کامل نمایندگان از اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های جدید مدیر عامل را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است کاردگر در سفر به استان گیلان، از شعب بندر انزلی و رشت بازدید و با کارکنان آن‌ها دیدار و گفت و گو کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)