جمعه 12 اکتبر 2018 - 2:27

کشف ۷ تن گوشت تقلبی در بازار تهران

این گوشت‌های چرخ‌کرده با استفاده از سنگدان یخ‌زده مرغ و با اضافه‌کردن چربی تولید می‌شد و با برچسب‌های جعلی یکی از شرکت‌های تولید پروتئین وارد توزیع می‌شد.

حدود هفت تن گوشت چرخ کرده با برچسب های جعلی که با سنگدون مرغ یخ زده و چربی تهیه و وارد بازار می شد، کشف شد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از شبکه خبر، معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی گفت: صبح امروز(پنجشنبه) براساس گزارش مردمی انباری در منطقه ۱۶ تهران کشف شد که حدود هفت تن گوشت چرخ کرده با مارک های جعلی را روانه بازار می کرد.

اسماعیلی گفت: این گوشت‌های چرخ‌کرده با استفاده از سنگدان یخ‌زده مرغ و با اضافه‌کردن چربی تولید می‌شد و با برچسب‌های جعلی یکی از شرکت‌های تولید پروتئین وارد توزیع می‌شد.

رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی افزود: شخص متخلف که اکنون متواری است با اجاره کردن انباری متعلق به یکی از شرکت های معروف اقدام به تولید گوشت های چرخ کرده جعلی و فاسد کرده است.

او گفت: فرد متخلف در این انبار غیر بهداشتی به کمک چهار کارگر ۶۰ هزار برچسب انواع مختلف شرکت های تولید پروتئین و برچسب سلامت بهداشت را جعل و در همان محل نیز تولید می کردند و بعد از بسته بندی گوشت های چرخ کرده با زدن این برچسب ها آنها را با عنوان گوشت چرخ کرده گوساله به بازار مصرف منتقل می کردند.

اسماعیلی افزود: همه گوشت های تقلبی این هفته معدوم می شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7228
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)