شنبه 13 اکتبر 2018 - 1:43

آمریکا به سایر کشورها: مواظب دور زدن تحریم‌ها توسط ایران باشید

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: «بانک‌ها باید هرگونه نقل و انتقال مالی مشکوک را به اطلاع این وزارتخانه برسانند.»

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، به نهادهای مالی هشدار داد که تهران ممکن است روش‌هایی را برای کاستن از فشار تحریم‌ها به کار گیرد.

بنا بر گزارش رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز -جمعه -با انتشار توصیه‌ نامه‌ای به نهادهای مالی هشدار داد که ممکن است تهران از روش‌هایی برای کاستن از فشار تحریم‌ها استفاده کند.

این توصیه‌نامه که تقریبا یک ماه پیش از بازگشت تحریم‌های نفتی و مالی، صادر شده است، ‌۱۹ صفحه‌ داشته و در آن به روش‌هایی دور زدن تحریم‌ها توسط ایران اشاره شده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در این توصیه‌نامه تلاش کرده به راه‌هایی که ایران می‌تواند در طول تحریم‌ها بوسیله آن اقدامات مالی مالی خود را انجام دهد، اشاره‌ای داشته باشد.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا گفته شده بانک‌ها باید هرگونه نقل و انتقال مالی مشکوک را به اطلاع این وزارت‌خانه برسانند.

«سیگال ماندلکر»، معاون وزارت خزانه‌داری ایالات متحده با اشاره به انتشار این توصیه‌نامه مدعی شد: «توصیه‌نامه مذکور جزئیات دقیقی از اقدامات فریب‌دهنده ایران برای دسترسی به پول، جهت ادامه فعالیت‌های مخرب خود، را شامل می‌شود.»

منبع: ایلنا

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)