دوشنبه 29 اکتبر 2018 - 7:40

سرمایه‌گذاری ۱۲هزار میلیارد تومانی بخشی خصوصی در بنادر کشور

راستاد گفت: باید ارتباط ما با مشتریان نهایی خدمات بندری و دریایی که صاحبان کالا و تجار هستند بیشتر شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این مطلب که تاکنون ۱۲هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور انجام شده است، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد تا برای ارتباط بیشتر با نمایندگان اتاق ایران و نمایندگان استان های ساحلی جلسات مستمر و مداومی داشته باشیم.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمد راستاد که به همراه محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در اتاق بازرگانی ایران حضور به هم رسانده بود، در مورد جزئیات این دیدار و اهم مباحثی که در نشست فوق مطرح شد، گفت: ما صاحب بیشترین نقش بخش خصوصی در فعالیت‌های بندری و دریایی هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۲هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور انجام شده است. این میزان از سرمایه‌گذاری موید این مطلب است که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور بسیار قابل توجه است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: باید ارتباط ما با مشتریان نهایی خدمات بندری و دریایی که صاحبان کالا و تجار هستند بیشتر شود. در همین رابطه از رییس اتاق ایران و روسای اتاق‌های ساحلی درخواست کردیم تا جلساتی را به همراه شرکت‌های خصوصی خدمات بندری با نمایندگان اتاق بازرگانی برای ارزیابی خدمات ارایه شده و برطرف کردن موانع و مشکلات احتمالی که از سوی صاحبان کالا در رابطه با فعالیت های بندری وجود دارد داشته باشیم.

وی اهم موارد مطرح شده را شامل پررنگ کردن نقش بخش خصوصی در بنادر اعلام و تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد تا برای ارتباط بیشتر با نمایندگان اتاق ایران و نمایندگان استان های ساحلی جلسات مستمر و مداومی داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7400
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)