چهارشنبه 31 اکتبر 2018 - 13:57

رتبه‌بندی نمایندگان بیمه دانا با شیوه‌نامه جدید

قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا گفت: حدود ۹۰ درصد فروش محصولات بیمه‌ای توسط نمایندگان انجام می شود.

قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا، رتبه‌بندی نمایندگان بر اساس الگو و شیوه جدید را مورد تاکید قرار داد و نقش شبکه فروش را در توانمندی شرکت‌های بیمه بسیار مهم قلمداد کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در نشست هم‌اندیشی با روسای انجمن‌های صنفی نمایندگان استانی و کانون کشوری با اشاره به نقش و اهمیت نمایندگان و اعضای شبکه فروش در رشد و پیشرفت شرکت گفت: حدود ۹۰ درصد فروش محصولات بیمه‌ای توسط نمایندگان انجام می شود، لذا نمی توان بین آنها با سایر بخش‌های شرکت تفاوت قایل شد، چون بخش زیادی از تولید پرتفوی ناشی از زحمات نمایندگان است.

وی با تاکید بر اینکه انجمن‌های صنفی اتاق فکر شعب هستند، صداقت، شناسایی بازار و بیمه‌گزار، دانش فنی و توانمندی را از ویژگی‌های مهم روسای شعب و نمایندگی‌ها عنوان کرد و افزود: به منظور تسریع در حل مشکلات و بهبود روند امور، مقرر شده فرایند مجوزها برای نمایندگان و شبکه فروش سهل تر اجرا شده و رتبه بندی آنها نیز با شیوه نامه جدید تهیه و ابلاغ شود.

حسینی، شکل‌گیری کمیته بازاریابی رشته‌ای در استان‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: نماینده باید شناخت و درک درستی از بازار منطقه داشته باشد، لذا انتظار داریم که پاسخگوی نیاز بازار باشند و با بهره‌گیری از ابزار آموزش اطلاعات خود را به روز کنند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، افزایش پرتفوی و حجم نقدینگی را از رسالت‌های اصلی خود برشمرد و از نمایندگان خواست نسبت به واریز مبلغ حق بیمه‌ها به حساب شرکت و وصول مطالبات از بیمه‌گزاران تسریع کنند.

وی، رفع مشکلات شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد و در عین حال افزود: از این پس می‌کوشیم کارمزد نمایندگان را درتاریخ مشخصی به حسابشان واریز کنیم.

پیش از سخنان حسینی، یداله عبدالمالکی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران طی سخنانی، حمایت از شبکه فروش را یادآور شد و بر تقویت حس همدلی و تعامل با کمیته انجمن صنفی نمایندگان با هدف رفع مشکلات احتمالی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش در این نشست، عباس رجبی رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا با ارائه گزارشی از نحوه شکل‌گیری انجمن و کانون کشوری، مهم ترین مسایل و مشکلات کاری نمایندگان را در بخش‌های مختلف شعب، امور نمایندگان، بازاریابی، اداری و مالی و تدارکات تشریح کرد و خواستار افزایش تعامل سازمانی به منظور بررسی و رفع مشکلات شبکه فروش شد.

در پایان نشست نیز روسای انجمن‌های صنفی استانی مشکلات کاری خود را بیان و آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های جدید در حوزه فروش اعلام کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7454
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)