شنبه 3 نوامبر 2018 - 13:36

تراکنش علیه تحریم

موج فراگیر کسب‌وکارهای مسئولیت‌پذیر برای حضور در ITE 2018 نشان از عزم جدی بخش خصوصی برای کاهش آسیب‌های احتمالی تحریم‌ها و نمایش توانمندی‌های ایرانی دارد.

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) همزمان با اوج تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران از ۲۲ تا ۲۴ آبان با شعار «تراکنش علیه تحریم» در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

به گزارش نگاه اقتصادی، در ITE 2018، بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت، شرکت‌های فناوری مالی، استارت‌آپ‌های فین‌تک و شهر هوشمند، نمایندگان کشورهای مختلف و شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران حضور دارند.

در حاشیه این نمایشگاه چندین سمینار و نشست تخصصی و ده‌ها کارگاه معرفی محصول با حضور بیش از ۷۰ سخنران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

همچنین در حاشیه ITE 2018 فناوری‌های جدید از جمله بلاک‌چین و ارزرمزها برای چگونگی عبور از تحریم‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد.

در این رویداد بزرگ ملی، صنعت بانکداری و پرداخت دو موضوع را مد نظر قرار می‌دهد؛ نخست، قدرت تاب‌آوری نظام بانکی در دوران تحریم‌ها با استفاده از فناوری‌های روز و دوم هم‌اندیشی برای طراحی پلن B کسب و کارها در دوران تحریم‌ها.

صنعت بانکداری، یکی از اهداف اصلی تحریم‌هاست و این رویداد فناورانه فرصت مغتنمی برای شور و نشاط ملی در این بحبوحه تاریخی است. موج فراگیر کسب‌وکارهای مسئولیت‌پذیر برای حضور در ITE 2018 نشان از عزم جدی بخش خصوصی برای کاهش آسیب‌های احتمالی تحریم‌ها و نمایش توانمندی‌های ایرانی دارد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7473
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)